گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟   

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های جام حذفی ترکیه آغاز می کنیم. کایسری اسپور در چارچوب رقابت های جام حذفی ترکیه میزبان وان اسپور بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست دهد. علی کریمی و مجید حسینی در لیست تیمشان برای این دیدار حضور نداشتند. اما در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه کایسری اسپور در حضور کریمی و حسینی به مصاف پندیک اسپور رفت و با دو گل پیروز شد. کایسری اسپور با 29 امتیاز در رده سوم جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در لیگ کاپ پرتغال با نتیجه سه بر یک مغلوب استوریل پرایا شد. مهدی طارمی 63 دقیقه در زمین حضور داشت. در دیدار دیگر که در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال بود، پورتو با نتیجه سه بر یک از سد کاساپیا عبور کرد. طارمی به طور کامل در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. پورتو با 31 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس برنتفورد به مصاف برایتون رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. سامان قدوس به طور کامل بازی کرد. اما در رقابت های هفته شانزدهم برنتفورد میهمان شفیلد یونایتد بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. قدوس 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در غیاب علیرضا جهانبخش با نتیجه سه بر یک از سد ولندام عبور کرد. فاینورد تا پایان هفته پانزدهم با 35 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در چارچوب رقابت های جام حذفی لهستان با یک گل آرکا گدنیا را شکست داد. علی قلی زاده در این دیدار نیمکت نشین بود. اما در هفته هجدهم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان در شبی که علی قلی زاده 68 دقیقه در زمین حضور داشت با یک گل مغلوب پیاست گلیویتسه شد. لخ پوزنان با 32 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده و الوصل در هفته دهم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. احمد نوراللهی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اما الوحده در رقابت های لیگ کاپ امارات به مصاف الجزیره رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. نوراللهی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و گل های دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در حضور کامل محمد محبی به تساوی بدون گل مقابل احمد گروژنی دست یافت. یاران محبی تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر روسیه با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

امید ابراهیمی (الشمال)

در ایستگاه یازدهم لیگ ستارگان قطر الشمال میهمان الغرافه بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. امید ابراهیمی در این دیدار به طور کامل برای تیمش بازی کرد. الشمال با 10 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در غیاب اللهیار صیادمنش با دو گل مقابل کویینز پارک شکست خورد. هال سیتی با 30 امتیاز تا پایان هفته بیستم در رده هشتم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا و العین در هفته دهم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده‌ای نداشت و با نتیجه 2 - 2 به پایان رسید. مهدی قایدی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 5+45 از زمین اخراج شد. اتحاد کلبا 12 امتیازی در رده نهم جدول قرار دارد.

صادق محرمی (دیناموزاگرب)

دیناموزاگرب در حضور یک نیمه‌ای صادق محرمی موفق شد با یک گل از سد رودش عبور کند. دیناموزاگرب با 33 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

السد در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر میزبان الریان بود و موفق شد با چهار گل حریفش را شکست دهد. محمد امین حزباوی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 89 تعویض شد. السد با 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در حضور امیر عابدزاده موفق شد با نتیجه چهار بر صفر ویلاوردنزه را شکست دهد. ماریتیمو با این برد 22 امتیازی شد و در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار گرفت.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

در چارچوب رقابت های لیگ برتر قبرس اومونیا با دو گل از سد سالامیس عبور کرد. کریم انصاری فرد در این دیدار نیمکت نشین بود. اومونیا تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر قبرس با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم و فیورنتینا در هفته پانزدهم سری آ به مصاف هم رفتند و به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند. سردار آزمون که در دقیقه 25 وارد بازی شده بود، در دقیقه 62 به دلیل مصدومیت تعویض شد. رم در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در حضور 62 دقیقه‌ای علی علیپور با نتیجه تساوی یک - یک مقابل مورینز متوقف شد. ژیل ویسنته با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد. 

2636