گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

پایگاه خبری فوتبالی- در این هفته از رقابت ها سه بازیکن ایرانی موفق شدند برای تیمشان گلزنی کنند. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

سامان قدوس (برنتفورد

در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد میهمان تاتنهام بود و موفق شد میزبان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. سامان قدوس در این بازی فرصت بازی پیدا نکرد. برنتفورد با 56 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در چارچوب رقابتهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه به مصاف آلانیا اسپور رفت و با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست خورد. مجید حسینی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در ابتدای نیمه دوم جای خود را به علی کریمی داد. کایسری اسپور با 49 امتیاز در رده هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

در چارچوب رقابتهای هفته نهم گروه قهرمانی لیگ قبرس اومونیا میزبان آریس لیماسول بود که با یک گل مغلوب حریفش شد. کریم انصاری فرد در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد.  

محمد نادری (آلتای) 

در هفته سی و هشتم لیگ 1 ترکیه، آلتای میزبان توزلا اسپور بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. محمد نادری در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. آلتای با 40 امتیاز در رده دوزادهم جدول 19 تیمی لیگ 1 ترکیه قرار دارد. 

امیرعابدزاده (پونفرادینا) 

پونفرادینا که سقوطش به لالیگا 3 قطعی شده است، در این هفته از رقابت ها به مصاف آلباسته رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. امیرعابدزاده دراین دیدار نیمکت نشین بود. 

مهدی طارمی (پورتو

در هفته سی و سوم لیگ پرتغال، پورتو میهمان فامالیسائو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. مهدی طارمی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت هر چهار گل تیمش در این دیدار را  به ثمر رساند و در دقیقه 90 تعویض شد. پورتو با 82 امتیاز در رده دوم لیگ پرتغال قرار دارد و اختلافش با بنفیکا 2 امتیاز است. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد درچارچوب رقابتهای هفته سی و سوم لیگ هلند میهمان امن بود و حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست داد. علیرضا جهانبخش که از دقیقه 58 وارد بازی شده بود، پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

درچارچوب رقابتهای هفته سی‌ام لیگ 1 دانمارک وایله به مصاف نستود رفت و با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد. سعید عزت اللهی 66 دقیقه در میدان حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

سردار آزمون (بایر لورکوزن

در هفته سی و سوم بوندسلیگا، بایر لورکوزن به مصاف مونشن گلادباخ رفت که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. سردار آزمون در این دیدار 67 دقیقه در زمین حضور داشت و نمره فنی 6.4 را دریافت کرد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در هفته سی و پنجم لیگ کرواسی میهمان رییکا بود و موفق شد میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. صادق محرمی به طور کامل در میدان حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636