گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- در این هفته از رقابت ها هیچ لژیونری موفق نشد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در دور دوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف نیوپورت کانتی رفت. بازی نتیجه تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی رفت و برنتفورد موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. سامان قدوس در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. اما در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میزبان بورنموث بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. سامان قدوس در این دیدار نیمکت نشین بود. برنتفورد با 6 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

در چارچوب رقابتهای دور اول لیگ کاپ امارات الوحده به مصاف الامارات رفت و با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد. نوراللهی به طور کامل بازی کرد.

یادگار رستمی (پوگون شچچین)

پوگون در بازی معوقه هفته سوم لیگ برتر لهستان میزبان شلاسک بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. یادگار رستمی از دقیقه 77 وارد بازی شد. پوگون با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد. اما در هفته هفتم رقابت ها پوگون به مصاف زاگونبیه رفت و با یک گل مغلوب حریفش شد. یادگار رستمی در این دیدار نیمکت نشین بود.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در چارچوب رقابت های جام حذفی روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. محمد محبی 64 دقیقه در زمین حضور داشت. اما درچارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر روسیه روستوف میزبان دینامو مسکو بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. محمد محبی از دقیقه 46 وارد بازی شد. روستوف با 7 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رویال آنتوپ رفت و با نتیجه دو بر یک و در مجموع سه بر یک شکست خورد و حذف شد. احسان حاج صفی به طورکامل بازی کرد و میلاد محمدی نیمکت نشین بود. اما در هفته سوم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن در حضور 77 دقیقه‌ای حاج صفی موفق شد با نتیجه سه بر دو ولس را شکست دهد. میلاد محمدی در لیست تیمش برای این بازی حضور نداشت. آ.ا.ک آتن با 4 امتیاز در رده ششم جدول سوپر لیگ یونان قرار دارد.

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا و خورفکان در دور اول لیگ کاپ امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی قایدی 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

در دور برگشت پلی آف لیگ اروپا دینامو زاگرب میهمان اسپارتا پراگ بود و با نتیجه چهار بر یک و در مجموع پنج بر چهار شکست خورد و حذف شد. صادق محرمی که در ترکیب ابتدایی حضور داشت در دقیقه 46 تعویض شد. دینامو زاگرب در هفته هفتم لیگ برتر کرواسی به مصاف اوسییک رفت و با نتیجه سه بر دو برنده بازی شد. صادق محرمی از دقیقه 42 ورد بازی شد و موفق شد پاس گل اول تیمش را ارسال کند. دینامو زاگرب با 10 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

در هفته هفتم سوپر لیگ دانمارک وایله به مصاف اودنسه رفت و با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست داد تا اولین برد خود در فصل جدید را کسب کند. سعید عزت اللهی از دقیقه 65 وارد بازی شد. وایله با 3 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس. رم)

آ.اس. رم در هفته سوم سری آ ایتالیا میزبان میلان بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمانش شد. سردار آزمون در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. رم با 1 امتیاز در رده هجدهم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد.

علی علیپور (ژیل وسنته)

در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر پرتغال ژیل ویسنته میهمان ویزلا بود و با تیجه یک بر صفر شکست خورد. علی علیپورد در لیست تیمش برای این بازی حضور نداشت. ژیل ویسنته با 3 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در هفته پنجم چمپیونشیپ انگلیس به مصاف لستر سیتی رفت و موفق شد با یک گل از سد حریفش عبور کند. اللهیار صیادمنش از دقیقه 84 وارد بازی شد. هال سیتی با 10 امتیاز در رده ششم جدول چمپیونشیپ انگلییس قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

السد و الوکره در هفته سوم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد امین حزباوی 81 دقیقه در زمین حضور داشت. السد با 7 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

پویا اسبقی، امید ابراهیمی (الشمال)

در دیگر بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر الشمال میزبان الریان بود که با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. امید ابراهیمی به طور کامل در زمین حضور داشت. الشمال با 2 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قرار دارد. 

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان و گورنیک زابژه به مصاف هم رفتند که ان دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. علی قلی زاده در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. لخ پوزنان با 8 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در شبی که علی کریمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت برابر آنتالیا اسپور به تساوی یک بر یک دست  یافت. مجید حسینی هم همانند بازی های قبل به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت. کایسری اسپور با 6 امتیاز در رده ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر هلند فاینورد میهمان اوترخت بود و موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر یک پیروز شود. علیرضا جهانبخش در این دیدار نیمکت نشین بود. فاینورد با 8 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در هفته چهارم لیگ برتر پرتغال میزبان آروکا بود، این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. پورتو با 10 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا و آپوئل در هفته سوم لیگ برتر قبرس به مصاف هم رفتند که اومونیا موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد. کریم انصاری فرد از دقیقه 76 وارد بازی شد. اومونیا با 7 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

2636