گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ی اخیر

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می کنیم. فاینورد در هفته ی سوم این رقابت ها میزبان لاتزیو بود و میهمانش را با نتیجه سه بر یک شکست داد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 71 به بازی آمد. اما در هفته دهم لیگ برتر هلند فاینورد میهمان توئنته بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. علیرضا جهانبخش از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد. فاینورد با 23 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.  

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

هال سیتی در غیاب اللهیار صیادمنش موفق شد با دو گل از سد بیرمنگام عبور کند. هال سیتی تا پایان هفته سیزدهم با 23 امتیاز در رده هفتم جدول چمپیونشیپ قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو

پورتو در سومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه چهار بر یک رویال آنتورپ را شکست داد. مهدی طارمی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و پاس گل، گل های اول و چهارم تیمش را ارسال کرد. اما پورتو در شبی که طارمی 85 دقیقه در ترکیب حضور داشت با دو گل از سد ویزلا عبور کرد. طارمی در این دیدار گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پورتو با 22 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

در چارچوب هفته ی سوم رقابت های لیگ اروپا آ.ا.ک آتن میهمان مارسی بود و با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد. احسان حاج صفی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 44 به دلیل مصدومیت جای خود را به میلاد محمدی داد.در چارچوب رقابت های هفته نهم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن موفق شد  با دو گل پائوک را شکست دهد. میلاد محمدی به طور کامل بازی کرد و احسان حاج صفی هم که در دیدار برابر مارسی مصدوم شده بود در لیست تیمش حضور نداشت. آ.ا.ک آتن با 20 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در حضور 73 دقیقه‌ای صادق محرمی، در سومین دیدار خود در لیگ کنفرانس اروپا با یک گل مقابل ویکتوریا پلژن شکست خورد. اما یاران محرمی در هفته سیزدهم لیگ برتر کرواسی با نتیجه دو بر یک مقابل لوکوموتیو به پیروزی رسیدند. صادق محرمی در این دیدار نیمکت نشین بود. دینامو زاگرب با 22 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد. 

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (اتحاد کلبا)، احمد نوراللهی (الوحده) 

اتحاد کلبا و الوحده در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود یاران احمد نوراللهی پایان یافت. مهدی قایدی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند، احمد نوراللهی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 8+90 تعویض شد. اتحاد کلبا و الوحده به ترتیب با 7 و 9 امتیاز در رده دهم و ششم جدول لیگ برتر امارات قرار دارند. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در حضور کامل دو بازیکن ایرانی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک هاتای اسپور را شکست دهد. کایسری اسپور با 16 امتیاز در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

وایله در حضور کامل سعید عزت اللهی مقابل ویبورگ به تساوی یک - یک دست یافت. وایله با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار دارد. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

در هفته نهم لیگ برتر قبرس اومونیا پذیرای لارناکا بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. کریم انصاری فرد از دقیقه 68 وارد بازی شد. اومونیا با 17 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. 

سردار آزمون (آ.اس. رم) 

آ.اس. رم در هفته دهم رقابت های سری آ به مصاف اینتر رفت و با یک گل مغلوب میزبان شد. سردار آزمون از دقیقه 89 وارد بازی شد. رم با 14 امتیاز در رده نهم جدول سری آ قرار دارد. 

دنیس اکرت (یونیون سن-ژیل) 

در هفته دوزادهم لیگ برتر بلژیک یونیون سن-ژیل به مصاف وسترلو رفت و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد. دنیس اکرت 86 دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم تیمش را  به ثمر رساند. یونیون سن ژیل با 28 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

2636