گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

سردار آزمون (بایرلورکوزن) 

در چارچوب هفته سی ام بوندسلیگا بایر لورکوزن میهمان یونیون برلین بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سردار آزمون از دقیقه 62 به بازی آمد و نمره فنی 6.3 را دریافت کرد. بایر لورکوزن با 48 امتیاز در رده‌ی ششم جدول بوندسلیگا قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد

برنتفورد در هفته‌ی سی و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس میزبان ناتینگهام فارست بود. سامان قدوس که از دقیقه 77 به بازی آمد نمره فنی 6.5 را دریافت کرد. برنتفورد با 50 امتیاز در رده نهم جدول این رقابت ها قرار دارد. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

درچارچوب هفته چهل و پنجم از رقابت های چمپیونشیپ هال سیتی به مصاف سوانسی رده دهمی رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اللهیار صیادمنش که در ترکیب ثابت حضور داشت در دقیقه 73 تعویض شد و نمره فنی 6.3 را دریافت کرد. هال سیتی 57 امتیازی در رده چهاردهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.  

امید ابراهیمی (الوکره) 

الوکره در هفته‌ی بیستم از لیگ ستارگان قطر میهمان العربی بود و موفق شد میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. امید ابراهیمی به طور کامل در زمین حضور داشت. الوکره با این برد 33 امتیازی شد و در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت. 

محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده (الاهلی) مهرداد محمدی (السیلیه) 

در دیگر بازی از هفته‌ی بیستم لیگ ستارگان قطر لاهلی میزبان السیلیه قعر نشین بود و با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست خورد. کنعانی زادگان و خلیل زاده در ترکیب الاهلی حضور داشتند و به طور کامل بازی کردند و مهرداد محمدی هم در ترکیب السیلیه حضور داشت و پاس گل چهارم تیمش را ارسال کرد. الاهلی با 21 امتیاز در رده هشتم و السیلیه هم با 13 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قرار دارد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش) 

پوشکاش در هفته بیست و نهم لیگ 1 مجارستان میهمان واشاش بود که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. شهاب زاهدی از دقیقه 46 به میدان آمد. پوشکاش با 44 امتیاز در رده پنجم لیگ 1 مجارستان قرار دارد.  

محمد نادری (آلتای) 

در چارچوب هفته سی  پنجم لیگ 1 ترکیه آلتای به مصاف بولو اسپور رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد نادری در این بازی به طور کامل در ترکیب حضور داشت. آلتای با 34 امتیاز در رده سیزدهم جدول 19 تیمی لیگ 1 ترکیه قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

وایله در هفته‌ی بیست و هفتم از رقابت های لیگ 1 دانمارک میزبان هلسینگور بود و با نتیجه دو بر یک میهمانش را شکست داد. سعید عزت اللهی از دقیقه 66 به بازی آمد. وایله با 56 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد و اختلافش با تیم دوم 4 امتیاز است. 

امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در چارچوب هفته سی و هشتم لالیگا 2 پونفرادینا به مصاف رئال اویدو رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. امیر عابدزاده در این بازی نیمکت نشین بود. پونفرادینا با 36 امتیاز در رده بیستم جدول 22 تیمی لالیگا 2 قرار دارد.  

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ کرواسی میهمان هایدوک اسپلیت بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. صادق محرمی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب با 71 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد و موفق شد چند هفته زودتر قهرمان لیگ برتر کرواسی شود. 

مهدی طارمی (پورتو

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال پورتو به مصاف بوآویستا رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی که در ترکیب ثابت حضور داشت در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 89 تعویض شد. پورتو با 73 امتیاز در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد و اختلافش با بنفیکا 4 امتیاز است. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

آ.ا.ک آتن در هفته‌ی هفتم از گروه قهرمانی میهمان پاناتینایکوس بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. احسان حاج صفی در این دیدار به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی هم در لیست تیمش حضور نداشت. آ.ا.ک آتن با 76 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

در هفته‌ی ششم از گروه قهرمانی لیگ قبرس اومونیا به مصاف آپوئل رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. کریم انصاری فرد که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 46 تعویض شد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636