گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟   

به گزارش فوتبالی، گزارش هفتگی این هفته را با رقابتهای سوپر لیگ ترکیه آغاز می کنیم. کایسری در شبی که پذیرای آنکاراگوچو بود موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز شود. علی کریمی و مجید حسینی در لیست تیمشان برای این دیدار حضور نداشتند. کایسری اسپور تا پایان هفته هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه با 38 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا در هفته چهاردهم لیگ امارات و در حضور کامل مهدی قایدی با یک گل مغلوب شارجه شد. اتحاد کلبا با 13 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ امارات قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان به تساوی بدون گل مقابل شلاسک دست یافت. علی قلی زاده که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 75 تعویض شد. لخ پوزنان با 40 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در شبی که احسان حاج صفی نیمکت نشین بود موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد لامیا عبور کند. آ.ا.ک آتن صدرنشین رقابتهای سوپر لیگ یونان است.

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

در دیگر دیدار از رقابتهای هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان آریس سالونیک با دو گل ولس را شکست داد. کریم انصاری فرد از دقیقه 71 وارد بازی شد  و گل دوم تیمش را برابر ولس به ثمر رساند. آریس سالونیک در رده پنجم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بلژیک میهمان سنت ترویدنس بود با یک گل مغلوب میزبان شد. اللهار صیادمنش 61 دقیقه در زمین حضور داشت. وسترلو با 29 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در حضور امیر عابدزاده به تساوی بدون گل مقابل مافرا دست یافت. ماریتیمو تا پایان هفته بیست و سوم لیگ 2 پرتغال با 41 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیراسپور در هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه با نتیجه یک بر صفر مقابل ترابزون اسپور شکست خورد. میلاد محمدی به طور کامل بازی کرد و نمره فنی 6.1 را کسب کرد. آدانا دمیراسپور در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در حضور 21 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش با دو گل آلمیره سیتی را شکست داد. فاینورد تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر هلند با 55 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در شب گلزنی احمد نوراللهی با نتیجه دو بر یک مقابل البطائح پیروز شد. نوراللهی به طور کامل در زمین حضور داشت و گل اول تیمش را به ثمر رساند. الوحده درحال حاضر در رده پنجم جدول لیگ امارات قرار دارد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در چارچوب رقابتهای هفته چهاردهم لیگ امارات شباب الاهلی با نتیجه سه بر صفر عجمان را شکست داد. سعید عزت اللهی از دقیقه 79 وارد زمین شد. شباب الاهلی با 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل در شبی که سعید مهری نیمکت نشین بود به مصاف آنورتوسیس رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. آپوئل صدرنشین لیگ برتر قبرس است.

محمد امین حزباوی (السد)

السد در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر میهمان الوکره بود و به تساوی بدون گل دست یافت. محمد امین حزباوی به طور کامل بازی کرد. السد با 32 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر است.

امید ابراهیمی (الشمال)

در دیگر دیدار از رقابتهای هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر الشمال با نتیجه دو بر یک مغلوب الریان شد. امید ابراهیمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. الشمال با 11 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)، علی علیپور (ژیل ویسنته)

پورتو و ژیل ویسنته در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. مهدی طارمی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت و علی علیپور از دقیقه 63 وارد بازی شد و نمره فنی 6.2 را کسب کرد. پورتو در رده سوم و ژیل ویسنته در رده نهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در حضور 65 دقیقه‌ای سردار آزمون با نتیجه سه بر دو از سد تورینو گذشت. سردار آزمون که از ابتدا در ترکیب حضور داشت، موفق شد برای تیمش یک پنالتی کسب کند و دقیقه 65 جای خود را به لوکاکو داد. رم تا پایان هفته بیست و ششم سری آ با 44 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس میهمان وستهام بود و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. سامان قدوس در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. برنتفورد در رده شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

2636