گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در این هفته از رقابت ها دو لژیونر موفق به گلزنی برای تیمشان شدند. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

سردار آزمون (بایر لورکوزن

در هفته‌ی بیست و هفتم رقابت های بوندسلیگا آلمان بایر لورکوزن میزبان آینتراخت فرانکفورت بود که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید. سردار آزمون در این دیدار از دقیقه 70 به میدان آمد و در دقیقه 5+90 موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. بایر لورکوزن با این برد 43 امتیازی شد و به رده‌ی ششم جدول بوندسلیگا صعود کرد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا) 

در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ 1 مجارستان پوشکاش آکادمیا به مصاف کچکمیتی رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد. شهاب زاهدی در این دیدار فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. پوشکاش با 37 امتیاز در رده‌ی پنجم این رقابت ها قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد

در هفته‌ی سی و ام رقابت های لیگ برتر انگلیس برنتفورد به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه دو بر یک از میهمانش شکست خورد. سامان قدوس در این بازی نیمکت نشین بود. برنتفورد هم اکنون با 43 امتیاز در رده‌ی نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.  

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ کرواسی میهمان لوکوموتیو بود و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. صادق محرمی در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. دینامو زاگرب با 63 امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد. 

امیرحسین حسین زاده (شارلوا) 

شارلوا و زولته وارخم در هفته‌ی سی و دوم از رقابت های لیگ بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر دو به سود شارلوا به پایان رسید. امیرحسین حسین زاده از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 64 تعویض شد. شارلوا با این برد 47 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ بلژیک صعود کرد. 

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

شباب الاهلی صدرنشین در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ امارات میزبان البطائح بود و موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد. احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. شباب الاهلی با این برد 49 امتیازی شد و اختلاف 6 امتیازی با العین را حفظ کرد. 

محمد نادری (آلتای) 

آلتای در هفته‌ی سی و یکم از رقابت های لیگ 1 ترکیه میهمان باندرما اسپور رده یازدهمی بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. محمد نادری در این دیدار به طور کامل بازی کرد. آلتای با 31 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ 1 ترکیه قرار دارد. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آاِک آتن) 

در هفته‌ی چهارم از گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان آاِک آتن به مصاف آریس سالونیک رفت و موفق شد و موفق شد با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهد. احسان حاج صفی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی هم در دقیقه 7+90 به میدان آمد. آاِک و پاناتینایکوس هر دو 69 امتیازی هستند و پاناتینایکوس به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر جدول قرار دارد. 

امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی سی و پنجم لالیگا 2 پونفرادینا میزبان لگانس بود که با نتیجه یک گل مغلوب میهمانش شد. امیر عابدزاده در ترکیب تیمش حضور داشت. پونفرادینا با 35 امتیاز در رده نوزدهم جدول این رقابت ها قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد در هفته‌ی بیست و هشتم از رقابت های لیگ هلند به مصاف وال ویک رده دهمی رفت و با نتیجه پر گل پنج بر یک حریفش را شکست داد. علیرضا جهانبخش که در ترکیب تیمش حضور داشت در تمرینات پیش از بازی مصدوم شد و از ترکیب خارج شد. فاینورد با 67 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

در این هفته از رقابت های لیگ 1 دانمارک وایله میهمان وندسیسل بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سعید عزت اللهی در لیست تیمش برای این بازی حضور نداشت.  

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میزبان عمرانیه اسپور بود و موففق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد. مجید حسینی در این دیدار به طور کامل بازی کرد و علی کریمی هم در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

هال سیتی در هفته‌ی چهل و یکم از رقابت های چمپیونشیپ به مصاف میلوال بود و با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست داد. اللهیار صیادمنش به طور کامل در میدان حضور داشت و پاس گل تیمش را ارسال کرد. هال سیتی با این برد 52 امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول چمپیونشیپ صعود کرد. 

مهدی طارمی (پورتو)

در یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال پورتو و بنفیکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی 88 دقیقه در میدان حضور داشت و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. پورتو با این برد 64 امتیازی شد و اختلاف خود با بنفیکا را به 7 امتیاز رساند. 

فرهاد مجیدی (اتحاد کلبا) 

در رقابت های هفته‌ی بیست و دوم لیگ امارات اتحاد کلبا میهمان بنی یاس بود، این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود اتحاد کلبا به پایان رسید. اتحاد کلبا با 29 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول لیگ امارات قرار دارد. 

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636