گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

 سعید عزت اللهی (وایله) 

در هفته‌ی بیست و پنجم رقابت های لیگ یک دانمارک وایله میزبان ویدور بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سعید عزت اللهی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. وایله با 52 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. 

 علیرضا جهانبخش (فاینورد) 

در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا فاینورد پذیرای آس رم بود و موفق شد با یک گل میهمانش را شکست دهد. علیرضا جهانبخش در این دیدار از ابتدا در ترکیب بود و در دقیقه 72 تعویض شد. اما در هفته‌ی بیست و نهم از رقابت های لیگ هلند فاینورد میهمان کامبوور بود و موفق شد با نتیجه سه بر صفر میزبان را شکست دهد. علیرضا جهانبخش در این دیدار از دقیقه 73 به بازی آمد. فاینورد با 70 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد. 

 محمد نادری (آلتای) 

آلتای در هفته‌ی سی و دوم از رقابت های لیگ 1 ترکیه به مصاف آلتیناردو رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. محمد نادری در این دیدار به طور کامل بازی کرد و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. اما در هفته‌ی سی و سوم این رقابت ها آلتای میهمان گنچربیرلیغی بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. آلتای با 33 امتیاز در رده‌ی سیزدهم جدول لیگ 1 ترکیه قرار دارد. 

 محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده (الاهلی) 

درچارچوب رقابت های هفته‌ی نوزدهم از رقابت های لیگ ستارگان قطر الاهلی میهان العربی صدر نشین بود که این بازی با نتیجه چهار بر سه به سود العربی به پایان رسید. شجاع خلیل زاده در این دیدار به طور کامل در ترکیب حضور داشت و کنعانی زادگان هم در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. الاهلی با 21 امتیاز در رده هفتم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. 

 امید ابراهیمی (الوکره) 

 الوکره در این هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر میزبان الشمال بود و موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر یک حریفش را شکست دهد. امید ابراهیمی به طور کامل در میدان حضور داشت. الوکره با 30 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قرار دارد. 

 سردار آزمون (بایر لورکوزن) 

در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بایر لورکوزن میزبان یونیون سن ژیل بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون از دقیقه 67 وارد بازی شد و در دقیقه 82 پاس گل تیمش را داد. اما در هفته‌ی بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا بایر لورکوزن به مصاف وولفسبورگ رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بایر لورکوزن با 44 امتیاز در رده ششم جدول رقابت های بوندسلیگا قرار دارد. 

 علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان گالاتاسرای بود و با نتیجه شش بر صفر از میزبان شکست خوردمجید حسینی که در از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 10+45 اخراج شد و علی کریمی هم در لیست تیمش قرار نداشتکایسری اسپور با 44 امتیاز در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد 

 شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا) 

پوشکاش در این هفته از رقابت های لیگ 1 مجارستان به مصاف دبرسنی رفت و با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد. شهاب زاهدی از دقیقه 84 به بازی آمد و در دقیقه 4+90 موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. پوشکاش با 40 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ 1 مجارستان قرار دارد. 

 مهرداد محمدی (السیلیه) 

السیلیه و الریان در هفته‌ی نوزدهم از رقابت های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. السیلیه با 10 امتیاز در قعر جدول این رقابت ها قرار دارد. 

 امیرحسین حسین زاده (شارلوا) 

شارلوا در چارچوب رقابت های هفته‌ سی و سوم از رقابت های لیگ بلژیک به مصاف استاندارد لیژ رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب شد. امیرحسین حسین زاده که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 65 تعویض شد. شارلوا با 47 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ بلژیک قرار دارد.  

 سامان قدوس (برنتفورد) 

در هفته‌ی سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس برنتفورد میهمان ولورهمپتون بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. سامان قدوس از دقیقه 74 به بازی آمد. برنتفورد با 43 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

 صادق محرمی (دینامو زاگرب) 

دینامو زاگرب در این هفته از رقابت های لیگ کرواسی میززبان اسلاون بود و حریفش را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد. صادق محرمی در این دیدار از دقیقه 81 وارد میدان شد. دینامو زاگرب با 66 امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد.  

 اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

در هفته‌ی چهل و دوم از رقابت های چمپیونشیپ انگلیس  هال سیتی میهمان بلکبرن بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 69 تعویض شد. هال سیتی هم اکنون با 53 امتیاز در رده پانزدهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد. 

 امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی سی وششم لالیگا 2 پونفرادینا به مصاف بورگوس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. امیر عابدزاده در این بازی ترکیب تیمش حضور داشت. پونفرادینا با 36 امتیاز در رده بیستم این رقابت ها قرار دارد. 

 مهدی طارمی (پورتو) 

در هفته‌ی بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر پرتغال پورتو میزبان سانتاکلارا بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک میهمانش را شکست دهد. مهدی طارمی به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نداشت. پورتو با 67 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و اختلافش با بنفیکا صدر نشین 4 امتیاز است. 

 احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

شباب اهلی و لنصر در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. احمد نوراللهی به طور کامل در این دیدار بازی کرد. شباب الاهلی با 50 امتیاز در صدر جدول لیگ امارات قرار دارد. 

 گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636