گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟ 

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی جام ستارگان قطر، الشمال میهمان ام صلال بود و با دو گل مغلوب این تیم شد. امید ابراهیمی که در این دیدار نیمکت نشین بود، از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد.

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در حضور کامل سامان قدوس در خانه با نتیجه چار بر یک مقابل ولورهمپتون شکست خورد. اما در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برنتفورد به مصاف کریستال پالاس رفت و در این بازی هم با نتیجه سه بر یک شکست خورد. قدوس 90 دقیقه در زمین حضور داشت. برنتفورد با 19 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

درچارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم چمپیونشیپ هال سیتی میزبان بلکبرن بود و موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد میهمانش عبور کند. اللهیار صیادمنش از دقیقه 88 به میدان آمد. اما در هفته بییست و ششم چمپیونشیپ هال سیتی با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبانش شفیلد ونزدی شد. صیادمنش 40 دقیقه در زمین حضور داشت. هال سیتی با 39 امتیاز در رده هفتم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در حضور 62 دقیقه‌ای مهدی طارمی با یک گل از سد شاوس عبور کرد. پورتو 34 امتیازی در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال ژیل ویسنته با یک گل مقابل بوآویستا پیروز شد. علی علیپور در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. ژیل ویسنته تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال با 15 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در حضور 16 دقیقه‌ای سردار آزمون با یک گل مغلوب یوونتوس شد. رم در پایان هفته هجدهم سری آ با 28 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

2636