گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- پس از شروع مجدد رقابت ها یک لژیونر موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، پس از تعطیلی دو هفته‌ای گزارش هفتگی به دلیل فیفادی، گزارش این هفته با احمد نوراللهی آغاز می شود. الوحده در دور برگشت لیگ کاپ امارات میهمان الامارات بود و موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر صفر و در مجموع هشت بر صفر حریفش را شکست دهد. احمد نوراللهی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

در دیگر بازی دور برگشت لیگ کاپ امارات الاتحاد کلبا و خورفکان به مصاف هم رفتند که شاگردان مجیدی با نتیجه پنج بر یک (در مجموع شش بر دو) حریفشان را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند. مهدی قایدی 82 دقیقه در زمین حضور داشت.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در هفته پنجم لیگ برتر پرتغال میهمان استرلا آمادورا بود و موفق شد با یک گل از سد این تیم بگذرد. مهدی طارمی از دقیقه 15 وارد بازی شد و موفق شد تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر برساند. پورتو با 13 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

در چارچوب رقابت های هفته ششم چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی به مصاف کاونتری سیتی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در این بازی نیمکت نشین بود. هال سیتی با 11 امتیاز در رده پنجم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در هفته پنجم لیگ 2 پرتغال به مصاف پورتوB رفت و با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. ماریتیمو با 12 امتیاز در رده دوم لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

یادگار رستمی (پوگون شچچین)

در هفته هشتم لیگ برتر لهستان پوگون میزبان کورونا کیلتس بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک پیروز شود. یادگار رستمی نیمکت نشین بود. پوگون با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در شبی که علی کریمی37 دقیقه در زمین حضور داشت موفق شد غازی عینتاب را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. کریمی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 37 تعویض شد و مجید حسینی در این دیدار نیمکت نشین بود. کایسری اسپور با 9 امتیاز در رده پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در هفته پنجم لیگ برتر هلند فاینورد میزبان هیرنفین بود و با نتیجه پرگل شش بر یک به پیروزی رسید. علیرضا جهانبخش همانند بازی قبل در این دیدار هم نیمکت نشین بود. فاینورد 11 امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب در شبی که صادق محرمی نیمکت نشین بود موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد اسلاون عبور کند. دینامو با 13 امتیاز در رده سوم لیگ برتر کرواسی قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میهمان نیوکاسل بود و با یک گل شکست خورد. سامان قدوس در این دیدار نیمکت نشین بود. برنتفورد 6 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا در هفته چهارم لیگ برتر قبرس و در حضور 80 دقیقه ای کریم انصاری فرد مقابل آئل لیماسول به تساوی به بدون گل دست یافت. اومونیا با این تساوی 8 امتیازی شد و  در رده سوم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر روسیه روستوف به مصاف بالتیکا رفت که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. محمد محبی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 83 تعویض شد. روستوف با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در هفته هشتم سوپر لیگ دانمارک میزبان راندرس بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا همچنان در رده یازدهم جدول 12 تیمی سوپر لیگ دانمارک قرار داشته باشد. سعید عزت اللهی 86 دقیقه در میدان حضور داشت.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در غیاب علی علیپور در لیست و ترکیب موفق شد با نتیجه پنج بر سه استوریل پرایا را شکست دهد. ژیل ویسنته با 6 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد. 

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

در هفته هشتم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان میهمان وارتا پوزنان بود و موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان را شکست دهد. علی قلی زاده در فهرست 18 نفره تیمش حضور نداشت. لخ با 11 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

آاک آتن در حضور کامل میلاد محمدی و نیمکت نشینی احسان حاج صفی، مقابل المپیاکوس به تساوی یک بر یک دست یافت. آاک آتن با 5 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس. رم)

آ.اس. رم در هفته چهارم سری آ با نتیجه پر گل هفت بر صفر امپولی را شکست داد. سردار آزمون از دقیقه 84 وارد بازی شد تا اولین حضور در ترکیب رم را تجربه کند. آ.اس. رم با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول سری آ قرار دارد.

دنیس اکرت (یونیون سن ژیل)

یونیون سن ژیل و خنک در هفته هفتم لیگ برتر بلژیک به مصاف هم رفتند که خنک موفق شد با دو گل یونیون سن ژیل را شکست دهد. دنیس اکرت 68 دقیقه در زمین حضور داشت. یونیون سن ژیل با 10 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636