گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟  

به گزارش فوتبالی، فاینورد در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لاتزیو رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد. علیرضا جهانبخش 16 دقیقه در زمین حضور داشت. اما فاینورد و آلکمار در هفته دوازدهم لیگ برتر هلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود یاران علیرضا جهانبخش به پایان رسید. جهانبخش 80 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل تنها گل تیمش را ارسال کرد. فاینورد با 29 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در حضور 69 دقیقه‌ای طارمی با دو گل از سد رویال آنتورپ گذشت. اما در هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال پورتو میهمان ویتوریا گیمارش بود و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد. طارمی از دقیقه 65 وارد زمین شد. پورتو با 25 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان قاسم پاشا بود و موفق شد حریفش را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد. مجید حسینی به طور کامل بازی کرد و علی کریمی که 84 دقیقه در زمین حضور داشت گل اول تیمش را به ثمر رساند. کایسری اسپور در رده ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم چمپیونشیپ میزبان هادرزفیلد بود و با یک گل میهمانش را شکست داد. اللهیار صیادمنش در این دیدار نیمکت نشین بود. هال سیتی با 26 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در شبی که سعید عزت اللهی 79 دقیقه در زمین حضور داشت موفق شد با یک گل لینگبی را شکست دهد. وایله تا پایان هفته پانزدهم سوپر لیگ دانمارک با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و با سه گل شکست خورد. سامان قدوس از دقیقه 72 وارد زمین شد. برنتفورد با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده نیمکت نشین بود با یک گل لیشویس را شکست داد. ماریتیمو با 19 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در هفته پانزدهم لیگ برتر لهستان به مصاف لژیا ورشو رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. علی قلی زاده در این دیدار نیمکت نشین بود. لخ در رده سوم جدول قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در حضور کامل محمد محبی با نتیجه دو بر یک مغلوب اسپارتاک مسکو شد. روستوف تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در رده یازدهم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

در هفته چهارم جام ستارگان قطر الشمال به مصاف الریان رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. امید ابراهیمی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم سری آ آ.اس.رم میهمان لاتزیو بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سردار آزمون از دقیقه 82 وارد زمین شد. آ.اس.رم در رده هفتم جدول سری آ قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

آ.ا.ک آتن در غیاب احسان حاج صفی با سه گل لامیا را شکست داد. میلاد محمدی هم 77 دقیقه در زمین حضور داشت. آ.ا.ک آتن با 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب و ریه کا در هفته پانزدهم لیگ برتر کرواسی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. صادق محرمی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 66 تعویض شد. دینامو زاگرب با 24 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد.

2636