گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

کریم انصاری فرد (اومونیا

در فینال جام حذفی قبرس اومونیا و آئل لیماسول به مصاف هم رفتند که اومونیا با یک گل از سد حریفش گذشت و قهرمان این رقابتها شد. کریم انصاری فرد که از ابتدا در ترکیب بود تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. اما در گروه قهرمانی لیگ قبرس اومونیا میزبان لارناکا بود که با نتیجه دو بر صفر مغلوب میهمانش شد. کریم انصاری فرد در این دیدار 54 دقیقه در زمین حضور داشت. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

در فینال جام حذفی یونان آ.اک آتن و پائوک به مصاف هم رفتند، آ.ا.ک آتن موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و به قهرمانی برسد. احسان حاج صفی در این دیدار به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.  

سردار آزمون (بایر لورکوزن

بایر لورکوزن در هفته پایانی بوندسلیگا میهمان بوخوم بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. سردار آزمون در این دیدار به طور کامل بازی کرد و نمره فنی 6.4 را دریافت کرد. بایر لورکوزن درپایان این فصل بوندسلیگا با 50 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. 

مهدی طارمی (پورتو

در هفته پایانی لیگ پرتغال، پورتو میزبان ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی به طور کامل در زمین حضور داشت، طارمی گل اول تیمش را به ثمر رساند و پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد. پورتو نایب قهرمان لیگ پرتغال شد و مهدی طارمی هم آقای گل لیگ پرتغال شد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش) 

پوشکاش در هفته سی و سوم لیگ 1 مجارستان به مصاف بوداپست رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. شهاب زاهدی 69 دقیقه در میدان حضور داشت. پوشکاش با 53 امتیاز در رده چهارم لیگ 1 مجارستان قرار دارد.  

سعید عزت اللهی (وایله) 

وایله در این هفته از رقابت های لیگ 1 دانمارک میهمان هلسینگور بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سعید عزت اللهی در این دیدار نیمکت نشین بود. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

در هفته پایانی لیگ هلند فاینورد میزبان ویتس بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد. علیرضا جهانبخش 57 دقیقه در میدان حضور داشت و نمره فنی 6.7 را دریافت کرد.

امیرعابدزاده(پونفرادینا) 

در هفته چهل و دوم لالیگا 2 پونفرادینا به مصاف خیخون رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست دهد. امیرعابدزاده در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. 

سامان قدوس (برنتفورد

برنتفورد در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود برنتفورد به پایان رسید. سامان قدوس در دقیقه 89 به میدان آمد. برنتفورد در رده نهم، فصل را به پایان رساند. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

در هفته سی و ششم لیگ کرواسی دینامو زاگرب میزبان گریتسا بود و موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست دهد. صادق محرمی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

درچارچوب رقابتهای هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور به مصاف فاتح کاراگومروک رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شد. علی کریمی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 84 تعویض شد و مجید حسینی از دقیقه 64 به میدان آمد. کایسری اسپور با 46 امتیاز در رده هشتم جدول این رقابتها قرار دارد. 

علی قلی زاده (قاسم پاشا) 

در دیگر دیدار از هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه قاسم پاشا میهمان آلانیا اسپور بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد. علی قلی زاده به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. قاسم پاشا با 40 امتیاز در رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636