گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

محمدرضا آزادی (العروبه امارات)

* العروبه 0 - 2 الجزیره

العروبه امارات در هفته دوم رقابت های لیگ برتر امارات به مصاف الجزیره رفت و با دو گل مغلوب این تیم شد. محمدرضا آزادی مهاجم ایرانی العروبه به صورت کامل در زمین حضور داشت. العروبه در حال حاضر بدون امتیاز در قعر جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

مهدی قایدی، شهریار مغانلو (اتحاد کلبا)

* الشارجه 1 - 0 اتحاد کلبا

در یکی دیگر از دیدار های هفته دوم لیگ برتر امارات اتحاد کلبا میهمان الشارجه بود و با یک گل شکست خورد. مهدی قایدی در این دیدار به صورت کامل در زمین حضور داشت و شهریار مغانلو هم که از ابتدا در ترکیب قرار داشت، در دقیقه 61 تعویض شد.

احمد نوراللهی (الوحده)

* الوحده 1 - 0 خورفکان

در ادامه دیدار های هفته دوم لیگ برتر امارات الوحده میزبان خورفکان بود و موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. احمد نوراللهی هافبک ایرانی الوحده در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد. الوحده با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سردار آزمون، سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

* عجمان 1 - 2 شباب الاهلی

شباب الاهلی در شب گلزنی سردار آزمون با نتیجه دو بر یک از سد عجمان عبور کرد. آزمون در حضور کامل خود موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا شباب الاهلی 6 امتیازی شود و در رده چهارم جدول قرار بگیرد. سعید عزت اللهی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

* استال می‌یلتس 0 - 2 لخ پوزنان

هفته هفتم لیگ برتر لهستان با صدرنشینی لخ پوزنان به پایان رسید. لخ پوزنان در حضور 30 دقیقه‌ای علی قلی زاده موفق شد حریفش را با دو گل شکست دهد و رقابت های هفته هفتم را با صدرنشینی به پایان برساند. 

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

* خنک 1 - 0 وسترلو

وسترلو در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر بلژیک میهمان خنک بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. اللهیار صیادمنش برای تیمش در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد. وسترلو با 10 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

مهدی طارمی (اینتر)

* اینتر 4 - 0 آتالانتا

اینتر در شبی که مهدی طارمی از دقیقه 79 وارد بازی شد، آتالانتا را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست داد تا با 7 امتیاز صدرنشین جدول سری آ ایتالیا باشد.

علی کریمی (کایسری اسپور)

* قونیه اسپور 0 - 0 کایسری اسپور

قونیه اسپور و کایسری اسپور در هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. علی کریمی که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 80 وارد بازی شد. یاران علی کریمی با 1 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارند.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

* آویسپا فوکوئوکا 0 - 2 ویسل کوبه

آویسپا فوکوئوکا در هفته بیست و نهم جی لیگ ژاپن میزبان ویسل کوبه بود و با دو گل مغلوب میهمانش شد. شهاب زاهدی در این دیدار از ابتدا در ترکیب حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 62 جای خود را به ولینگتون داد. آویسپا تا پایان هفته بیست و نهم با 38 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

سعید سحرخیزان، محمد قربانی (اورنبورگ)

* اورنبورگ 2 - 2 دینامو مسکو

اورنبورگ در حضور دو بازیکن ایرانی خود به مصاف دینامو مسکو رفت و به نتیجه تساوی 2 - 2 دست یافت. سعید سحرخیزان و محمد قربانی در این دیدار به طور کامل در زمین حضور داشتند. سحرخیزان در دقیقه 20 موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه دینامو مسکو کند. اورنبورگ با 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده است.

محمدجواد حسین نژاد (دینامو ماخاچ قلعه)

* کریلیا ساوتوف 0 - 1 دینامو ماخاچ قلعه

در هفته هفتم لیگ برتر روسیه دینامو ماخاچ میهمان کریلیا ساوتوف بود و با یک گل پیروز شد. محمدجواد حسین نژاد 80 دقیقه در زمین حضور داشت و اولین پاس گل خود در فصل جدید را ارسال کرد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

* لوادیاکوس 0 - 3 آ.ا.ک آتن

آ.ا.ک آتن در غیاب احسان حاج صفی به مصاف لوادیاکوس رفت و موفق شد حریفش را با سه گل از پیش رو بردارد. آ.ا.ک آتن تا پایان هفته سوم با 7 امتیاز در رده سوم جدول سوپر لیگ یونان قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو  زاگرب)

* ریه‌کا 1 - 1 دینامو زاگرب

درچارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب به مصاف ریه‌کا رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با نتیجه یک - یک به پایان رسید. صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. دینامو زاگرب با 13 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر کرواسی است.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636