گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

امید ابراهیمی (الشمال)

* الغرافه 1 - 1 الشمال

الشمال در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگات قطر میهمان الغرافه بود که این دیدار برنده‌ای نداشت و با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. امید ابراهیمی هافبک ایرانی الشمال در این دیدار 90 دقیقه در زمین حضور داشت. الشمال با 4 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

* دینامو زاگرب 0 - 1 هایدوک اسپلیت

در ادامه دیدار های هفته ششم لیگ برتر کرواسی، دینامو زاگرب در شبی که صادق محرمی را در اختیار نداشت به مصاف هایدوک اسپلیت رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد. دینامو زاگرب درحال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

* لخ پوزنان 5 - 0 یاگلونیا بیاویستوک

لخ پوزنان در حضور 15 دقیقه‌ای علی قلی زاده موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر صفر از سد یاگلونیا بیاویستوک عبور کند. قلی زاده که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 75 وارد زمین شد و نتوانست گلزنی کند.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

* اندرلخت 2 - 2 وسترلو

اندرلخت و وسترلو در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر بلژیک به مصاف هم رفتند، این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در این دیدار از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. وسترلوی 11 امتیازی در رده‌ی پنجم جدول قرار دارد.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

* آویسپا فوکوئوکا 0 - 3 ماچیدا زلویا

یاران شهاب زاهدی در هفته سی‌ام جی لیگ ژاپن با سه گل مغلوب ماچیدا زلویا شدند تا همچنان با 38 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی بمانند. زاهدی در دقیقه 74 وارد بازی شد.

سعید سحرخیزان، محمد قربانی (اورنبورگ)

* اورنبورگ 2 - 4 لوکوموتیو مسکو

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه با برگزاری یک دیدار شروع شد که در آن اورنبورگ به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت که این دیدار با شکست چهار بر دو اورنبورگ به پایان رسید. سعید سحرخیزان و محمد قربانی در این بازی به طور کامل در زمین حضور داشتند. سحرخیزان موفق شد دو گل تیمش برابر لوکوموتیو را به ثمر برساند.

محمدجواد حسین نژاد ( دینامو ماخاچ)

* دینامو ماخاچ 1 - 1 اسپارتاک مسکو

در دیگر دیدار هفته هشتم لیگ برتر روسیه دینامو ماخاچ و اسپارتاک مسکو رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. محمدجواد حسین نژاد که از ابتدا در زمین حضور داشت در دقیقه 74 تعویض شد.

علی کریمی (کایسری اسپور)

* کایسری اسپور 2 - 2 ایوب اسپور

دیدار تیم های فوتبال کایسری اسپور و ایوب اسپور با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را در هفته پنجم با هم تقسیم کرده باشند. علی کریمی در دقیقه 41 وارد بازی شد. کایسری اسپور با 2 امتیاز در رده هفدهم جدول 19 تیمی سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

مهدی طارمی (اینتر)

* مونزا 1 - 1 اینتر

اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا به مصاف مونتزا رفت و در نهایت با تساوی 1 بر 1 مقابل حریف خود متوقف شد. در این دیدار مهدی طارمی از دقیقه ۵۶ به جای لائوتارو مارتینز به بازی آمد. اینتر تا پایان هفته چهارم با 8 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

احسان حاج صفی (آ. ا. ک آتن)

* آ. ا. ک آتن 2 - 0 ولس

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در چارچوب هفته چهارم سوپر لیگ یونان، در ورزشگاه اوپی‌ای‌پی آرنا پذیرای ولس بود و با 2 گل پیروز شد. احسان حاج صفی در این دیدار نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

2636