گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن ایرانی در این هفته موفق شدند برای تیمشان گلزنی کنند. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

کریم انصاری فرد (اومونیا) 

در هفته‌ی پنجم از رقابت های گروه قهرمانی لیگ قبرس اومونیا میهمان لارناکا بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. کریم انصاری فرد که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 46 تعویض شد. اومونیا با 45 امتیاز در رده ششم جدول این رقابت ها قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد) 

برنتفورد در هفته‌ی سی و دوم از رقابت های لیگ انگلیس به مصاف استون ویلا رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سامان قدوس در این دیدار نیمکت نشین بود. برنتفورد تا هفته‌ی سی و دوم از رقابت های لیگ انگلیس با 44 امتیاز در رده دهم قرار دارد. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

در چارچوب رقابت های هفته چهل و چهارم چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی میزبان واتفورد بود و موفق شد میهمانش را با یک گل شکست دهد. اللهیار صیادمنش در ترکیب ابتدایی قرار داشت و در دقیقه 69 تعویض شد. هال سیتی با 56 امتیاز در رده پانزدهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.  

امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در هفته‌ی سی و هفتم از لالیگا 2 اسپانیا پونفرادینا به مصاف آندورا رفت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. امیر عابدزاده در این بازی نمره فنی 5.1 را کسب کرد. پونفرادینا با این شکست 36 امتیازی باقی ماند و به رده بیستم سقوط کرد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب) 

دینامو زاگرب در هفته‌ی سی و ام از لیگ کرواسی میهمان ایسترا بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. صادق محرمی در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. دینامو زاگرب با 67 امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد.  

مهدی طارمی (پورتو) 

در چارچوب رقابت های بیست و نهم از رقابت های لیگ پرتغال پورتو به مصاف پاسوس ده فریرا رفت و موفق شد حریفش را با دو گل شکست دهد. مهدی طارمی در این بازی 77 دقیقه در میدان حضور داشت و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در هفته سی و یکم از رقابت های سوپر لیگ ترکیه میهمان آدانا دمیراسپور بود و با نتیجه پنج بر سه شکست خورد. علی کریمی و مجید حسینی در لیست تیمشان برای این دیدار حضور نداشتند. کایسری اسپور با 45 امتیاز در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

فرهاد مجیدی (اتحاد کلبا) 

درچارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ امارات اتحاد کلبا میهمان الشارجه بود و موفق شد میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. اتحاد کلبا با 32 امتیاز در رده هشتم جدول این رقابت ها قرار دارد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش) 

در ایستگاه بیست و هشتم لیگ 1 مجارستان پوشکاش میزبان مزکووسدی بود که با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد. شهاب زاهدی از دقیقه 80 وارد میدان شد. پوشکاش با 43 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد) 

فاینورد در هفته‌ی سی و ام از رقابت های لیگ هلند پذیرای اوترخت بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 77 به میدان آمد و در دقیقه 82 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. فاینورد با 73 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد. 

سردار آزمون (بایر لورکوزن) 

در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم بوندسلیگا بایر لورکوزن میزبان لایپزیگ بود و با دوگل از سد حریفش عبور کرد. سردار آزمون از دقیقه 68 به میدان آمد و نمره فنی 6.3 را کسب کرد. بایر لورکوزن با 47 امتیاز در رده ششم جدول بوندسلیگا قرار دارد. 

محمد نادری (آلتای) 

در هفته‎‌ی سی و چهارم لیگ 1 ترکیه آلتای و گوزتپه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد نادری از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 81 تعویض شد. آلتای با 34 امتیاز در رده دوازدهم لیگ 1 ترکیه قرار دارد. 

امیرحسین حسین زاده (شارلوا) 

شارلوا در هفته‎‌ی سی و چهارم از رقابت های لیگ بلژیک میزبان خنک صدر جدولی بود، این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. امیرحسین حسین زاده در این دیدار نیمکت نشین بود. شارلوا با 48 امتیاز در رده دهم جدول لیگ بلژیک قرار دارد.  

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

در هفته‌ی بیست و چهارم لیگ امارات شباب الاهلی پذیرای الوصل بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. احمد نوراللهی در این بازی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. شباب الاهلی با 51 امتیاز در صدر جدول لیگ امارات قرار دارد.  

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

در یکی از حساس ترین دیدار های این هفته از رقابت های سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن و المپیاکوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود آ.ا.ک به پایان رسید. احسان حاج صفی در این دیدار به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی هم در لیست تیمش حضور نداشت. آ.ا.ک آتن با 59 امتیاز در رده دوم جدول این رقابت ها قرار دارد.  

مهرداد محمدی (السیلیه) 

السیلیه و العربی در مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر به مصاف هم رفتند که السیلیه با نتیجه پر گل هفت بر یک شکست خورد. مهرداد محمدی از دقیقه 32 وارد میدان شد.  

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636