گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌های باشگاهی

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌های باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت را از یک مربی یعنی فرهاد مجیدی شروع میکنیم.

به گزارش فوتبالی، در هفته پایانی لیگ امارات اتحاد کلبا میزبان الجزیره بود که با نتیجه دو بر صفر مغلوب میهمانش شد. اتحاد کلبا لیگ امارات را در رده هشتم جدول به پایان رساند. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

وایله در هفته بیست و نهم لیگ 1 دانمارک میهمان سوندرجیسک بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سعید عزت اللهی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 76 تعویض شد. وایله با 60 امتیاز در صدر جدول لیگ 1 دانمارک قرار دارد.  

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

شباب الاهلی در آخرین دیدار خود از رقابتهای لیگ امارات به مصاف عجمان رفت و با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد تا قهرمان لیگ امارات شود. احمد نوراللهی از دقیقه 72 به میدان آمد. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

در هفته هشتم دور دوم لیگ قبرس اومونیا میهمان پافوس بود و موفق شد با یک گل از سد میزبان عبور کند. کریم انصاری فرد 69 دقیقه در زمین حضور داشت.  

سامان قدوس (برنتفورد

در چارچوب رقابتهای هفته سی و ششم لیگ انگلیس برنتفورد به مصاف وستهام رفت و با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد. سامان قدوس از دقیقه 86 به بازی آمد. برنتفورد با 53 امتیاز در رده نهم جدول لیگ انگلیس قرار دارد. 

سردار آزمون (بایر لورکوزن

بایر لورکوزن در هفته سی و دوم بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 88 تعویض شد. بایر لورکوزن با 49 امتیاز در رده هشتم جدول بوندسلیگا قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

در هفته سی و دوم لیگ هلند فاینورد میهمان گو اهد ایگلز بود که این دیدار با نیتجه سه بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید تا یاران علیرضا جهانبخش قهرمان لیگ هلند شوند. علیرضا جهانبخش از دقیقه 62 به میدان آمد و نمره فنی 6.4 را دریافت کرد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش) 

پوشکاش در هفته سی و یکم لیگ 1 مجارستان به مصاف فیهروار رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. شهاب زاهدی که از دقیقه 74 وارد بازی شده بود در دقیقه 79 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. پوشکاش با 47 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ 1 مجارستان قرار دارد.  

امیرعابدزاده (پونفرادینا) 

پونفرادینا در هفته چهلم لالیگا 2 به مصاف اوئسکا رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا پونفرادینا به دسته سوم لالیگا سقوط کند. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

در هفته دهم دور دوم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن میزبان ولس بود که موفق شد حریفش را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و قهرمان سوپر لیگ یونان شود. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد و میلاد محمدی هم نیمکت نشین بود. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در چارچوب رقابتهای هفته سی و چهارم لیگ کرواسی به مصاف شیبنیک رفت و حریفش را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست داد. صادق محرمی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب قهرمانی‌ خود در لیگ کرواسی را مسجل کرده است. 

مهدی طارمی (پورتو

در چارچوب رقابتهای هفته سی و دوم لیگ پرتغال پورتو میزبان کاساپیا بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی در این دیدار گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 8+90 تعویض شد. پورتو با 79 امتیاز در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد و اختلافش با صدر جدول 4 امتیاز است. 

علی قلی زاده (قاسم پاشا) 

قاسم پاشا در هفته سی و چهارم سوپر لیگ ترکیه میهمان سیواس اسپور بود و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. علی قلی زاده به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. قاسم پاشا با 34 امتیاز در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636