گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- مروری بر عملکرد لژیونرها در رقابت های باشگاهی.  

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

محمد محبی (روستوف) 

روستوف در چارچوب رقابت های جام حذفی روسیه به مصاف اورال رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد. محمد محبی که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت در دقیقه 61 تعویض شد. اما در هفته چهارم لیگ برتر روسیه روستوف و روبین کازان به مصاف هم رفتند که یاران محمد محبی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد روبین کازان عبور کنند. محبی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد.  

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

در دور اول جام اتحادیه هال سیتی به مصاف دونکستر رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.  هال سیتی در هفته دوم چمپیونشیپ میزبان شفیلد ونزدی بود و میهمانش را با نتیجه چهار بر دو شکست داد. صیادمنش همانند بازی قبل به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت. 

مهدی طارمی (پورتو

پورتو و بنفیکا در سوپرکاپ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند، پورتو در حضور 81 دقیقه‌ای مهدی طارمی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. اما در هفته نخست لیگ پرتغال پورتو میهمان موریرنزه بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

اومونیا در دور سوم انتخابی لیگ کنفرانس اروپا میزبان میدیولن بود و موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. کریم انصاری فرد 66 دقیقه در میدان حضور داشت. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در هفته اول سوپر لیگ ترکیه میزبان گالاتاسرای بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. علی کریمی به طور کامل در میدان حضور داشت و مجید حسینی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. 

دنیس اکرت (یونیون سن ژیل) 

در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر بلژیک یونیون سن ژیل میزبان اود هورلی بود و موفق شد حریفش را با نتیجه پر گل پنج بر یک شکست دهد. دنیس اکرت مهاجم دورگه ایرانی-آلمانی 76 دقیقه در میدان حضور داشت و گل های سوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند. یونیون سن ژیل با 9 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد. 

علی علیپور (ژیل ویسنته) 

ژیل ویسنته در هفته اول لیگ پرتغال میزبان پورتیمونزه بود و با نتیجه پر گل پنج بر صفر از سد میهمانش عبور کرد. علی علیپور در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.  

رایان تفضلی (وایکام) 

وایکام در هفته دوم لیگ 1 انگلیس مهمان لینکولن سیتی بود و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. رایان تفضلی به طور کامل در میدان حضور داشت و نمره فنی 6.7 را دریافت کرد. وایکام با 3 امتیاز در رده دهم لیگ 1 انگلیس قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

در چارچوب رقابت های هفته چهارم سوپر لیگ دانمارک وایله به مصاف میدیولن رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. سعید عزت اللهی همانند بازی های قبل در لیست تیمش حضور نداشت. وایله در قعر جدول سوپر لیگ دانلمارک قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد در هفته اول لیگ هلند میزبان فورتونا سیتارد بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. علیرضا جهانبخش از دقیقه 76 به بازی آمد و نمره فنی 7.2 را دریافت کرد.

2636