گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟ 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابتهای لیگ برتر پرتغال آغاز می کنیم، ژیل ویسنته در حضور یک نیمه‌ای علی علیپور با یک گل مغلوب ویزلا شد. اما در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال ژیل ویسنته میهمان استوریل پرایا بود و موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. علی علیپور در دقیقه 75 وارد زمین شد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ژیل ویسنته با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان آریس سالونیک با یک گل از سد پانه تولیکوس گذشت. کریم انصاری فرد از دقیقه 89 وارد زمین شد. در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم سوپر لیگ یونان آریس سالونیک موفق شد با نتیجه دو بر صفر آترومیتوس شکست دهد. کریم انصاری فرد 24 دقیقه بازی کرد. آریس سالونیک با 38 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)، علیرضا جهانبخش (فاینورد)

آ.اس.رم و فاینورد در رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. علیرضا جهانبخش در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت و سردار آزمون هم فرصت بازی پیدا نکرد.

آ.اس.رم در هفته بیست و پنجم سری آ با سه گل فروزینونه را شکست داد. سردار آزمون به طور کامل در این دیدار بازی کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. رم در رده ششم جدول سری آ قرار دارد.

در هفته بیست و دوم لیگ برتر هلند فاینورد پذیرای وال ویک بود و با یک گل پیروز شد. علیرضا جهانبخش همانند دیدار قبل در لیست تیمش حضور نداشت. فاینورد با 52 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

سعید مهری (آپوئل قبرس)

آپوئل در شبی که سعید مهری 17 دقیقه در زمین حضور داشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر آریس لیماسول را شکست دهد. آپوئل در هفته بیست و ششم میهمان دوکسا کاتوکوپیاس بود که این دیدار با یک گل به سود آپوئل به پایان رسید. سعید مهری به طور کامل بازی کرد. آپوئل با 59 امتیاز صدرنشین لیگ برتر قبرس است.

سامان قدوس (برنتفورد)

در چارچوب رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میزبان لیورپول بود و با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست خورد. سامان قدوس که از روی نیمکت کار را آغاز کرد، از دقیقه 85 وارد زمین شد. برنتفورد با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، با یک گل از سد پورتو B گذشت. ماریتیمو تا پایان هفته بیست و دوم لیگ 2 پرتغال با 40 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان و یاگلونیا در هفته بیست و یکم لیگ برتر لهستان به مصاف هم رفتند که یاران علی قلی زاده با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. قلی زاده از دقیقه 59 وارد بازی شد. لخ در رده سوم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در شبی که مهدی طارمی نیمکت نشین بود، موفق شد با نتیجه دو بر صفر استرلا آمادورا را شکست دهد. پورتو تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال با 48 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیراسپور در حضور 84 دقیقه‌ای میلاد محمدی به تساوی پرگل 3 - 3 مقابل آلانیا اسپور دست یافت. آدانا دمیراسپور با 32 امتیاز در رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

در چارچوب رقابتهای جام حذفی امارات اتحاد کلبا پذیرای تیم دسته اولی دیبا فجیره بود و با سه گل پیروز شد. مهدی قایدی 89 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد. 

احمد نوراللهی (الوحده)

در دیگر دیدار جام حذفی امارات الوحده در حضور کامل احمد نوراللهی با یک گل مغلوب العین شد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در هفته بیست و سوم سوپر لیگ یونان به مصاف کیفیسیا رفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. احسان حاج صفی در این دیدار به طور کامل حضور داشت و نمره فنی 7.2 را کسب کرد. آ.ا.ک آتن با 52 امتیاز صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان است.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در چارچوب رقابتهای هفته بییست و ششم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان باشاک شهیر بود و با نتیجه سه بر دو میزبان را شکست داد. علی کریمی 73 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. مجید حسینی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. کایسری اسپور با 35 امتیاز در رده هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

2636