گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها می‌پردازیم.

مهدی طارمی (اینتر)

اینتر 4 - 0 ستاره سرخ | اینتر 3 - 2 تورینو

اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی میزبان ستاره‌سرخ بلگراد بود و در پایان با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. مهدی طارمی در این دیدار که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، 1 گل زد و 2 پاس گل داد. اما اینتر در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم سری آ ایتالیا مقابل تورینو قرار گرفت و با نتیجه سه بر دو از سد حریفش گذشت. طارمی در این دیدار از دقیقه 68 به جای مارکوس تورام وارد بازی شد اما موفق به گلزنی نشد.

سعید سحرخیزان، محمد قربانی (اورنبورگ)

لوکوموتیو 2 - 1 اورنبورگ | زنیت سن پترزبورگ 1 - 0 اورنبورگ

تیم فوتبال اورنبورگ در دور سوم رقابت‌های جام حذفی روسیه میهمان لوکوموتیو مسکو بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. محمد قربانی در این دیدار نیمکت نشین بود و سعید سحرخیزان از دقیقه 63 وارد بازی شد و تک گل تیمش را به ثمر رساند. اما در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر روسیه اورنبورگ به مصاف زنیت سن پترزبورگ رفت و با یک گل شکست خورد. قربانی 90 دقیقه و سحرخیزان 69 دقیقه برای تیم خود در این دیدار بازی کردند.

محمد محبی (روستوف)

روستوف 2 (7) -  (8) 2 خیمکی | اسپارتاک مسکو 3 - 0 روستوف

دو تیم روستوف و خیمکی در چارچوب مسابقات جام حذفی روسیه به مصاف یکدیگر رفتند و بازی با نتیجه دو-دو به اتمام رسید. در نهایت خیمکی با نتیجه هشت - هفت در ضربات پنالتی پیروز شد. محمد محبی در دقیقه 60 وارد بازی شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. روستوف در رقابت‌های لیگ برتر روسیه میهمان اسپارتاک مسکو بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود اسپارتاک به پایان رسید. محبی 59 دقیقه در زمین حضور داشت.

سردار آزمون، سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

نسف قارشی 2 - 1 شباب الاهلی | بنی یاس 1 - 5 شباب الاهلی

شباب الاهلی امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سطح دو و در غیاب سردار آزمون مقابل نسف قارشی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. سعید عزت‌اللهی هم که در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه ۶۰ تعویض شد. اما شباب الاهلی و بنی یاس در رقابت‌های هفته پنجم لیگ امارات به مصاف هم رفتند که یاران آزمون و عزت‌الهی در نهایت با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسیدند. آزمون و عزت اللهی در این بازی گل‌های سوم و پنجم تیم‌شان را به ثمر رساندند.

محمدجواد حسین نژاد (دینامو ماخاچ)

کریلیا ساوتوف 3 (5) - (3) 3 دینامو ماخاچ | فاکل 1 - 1 دینامو ماخاچ 

تیم فوتبال دینامو ماخاچ در مسابقات روسیه کاپ میهمان کریلیا بود که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی سه - سه به اتمام رسید. در نهایت در ضربات پنالتی کریلیا با نتیجه پنج بر سه پیروز شد. محمدجواد حسین نژاد که در ترکیب اصلی به میدان رفته بود، ابتدای نیمه دوم تعویض شد. در هفته دهم لیگ برتر روسیه، تیم دینامو ماخاچ به مصاف تیم فاکل وورونژ رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. حسین‌نژاد در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 82 وارد زمین شد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب 2 - 2 موناکو | واراژدین 0 - 1 دینامو زاگرب

در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، دینامو زاگرب و موناکو مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو - دو به پایان رسید. صادق محرمی در لیست تیمش برای این دیدار قرار نداشت. اما در هفته نهم لیگ برتر کرواسی، دینامو زاگرب در شب نیمکت نشینی صادق محرمی، موفق شد با یک گل از سد واراژدین عبور کند.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

آویسپا فوکوئوکا 1 - 0 ناگویا گرامپوس

آویسپا فوکوئوکا در هفته سی و سوم جی لیگ ژاپن و در حضور 55 دقیقه‌ای شهاب زاهدی با یک گل ناگویا گرامپوس را شکست داد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو 2 - 2 بیرشات

دو تیم وسترلو و بیرشات در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر بلژیک به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و با نتیجه تساوی دو - دو به اتمام رسید. اللهیار صیادمنش در این دیدار 77 دقیقه در زمین حضور داشت.

مهدی قایدی، شهریار مغانلو، سامان قدوس (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا 3 - 0 البطائح

در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌‌های لیگ برتر امارات، اتحاد کلبا پذیرای البطائح بود که این بازی با برتری سه بر صفر به سود اتحاد کلبا به پایان رسید. مهدی قایدی و سامان قدوس در این دیدار هر کدام یک گل زدند و یک پاس گل دادند. قدوس و مغانلو در دقیقه ۶۸ تعویض شدند و قایدی تا پایان در زمین حضور داشت.

علی کریمی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور 1 – 1 باشاک شهیر

کایسری اسپور در هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه و در حضور 75 دقیقه‌ای علی کریمی، مقابل باشاک شهیر با نتیجه یک - یک متوقف شد.

احسان حاج صفی (آ. ا. ک آتن)

پان‌تولیکوس 1 - 0 آ. ا. ک آتن

آ. ا. ک آتن در هفته هفتم سوپر لیگ یونان میهمان پان‌تولیکوس بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد. احسان حاج صفی که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 75 وارد بازی شد.

امید براهیمی (الشمال)

الشمال 1 - 1 الخور

دو تیم الشمال و الخور در هفته سوم جام ستارگان قطر به تساوی یک - یک رضایت دادند. امید ابراهیمی بازیکن ایرانی الشمال در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان 1 - 2 موتور لوبلین

تیم فوتبال لخ پوزنان در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر لهستان میزبان موتور لوبلین بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. علی قلی زاده وینگر ایرانی لخ پوزنان در دقیقه 66 به زمین آمد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده 2 - 1 العین

دو تیم الوحده و العین در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک یاران احمد نوراللهی به اتمام رسید. نوراللهی در دقیقه 36 به دلیل مصدومیت تعویض شد.

محمدرضا آزادی (العروبه)

الشارجه 2 - 1 العروبه

تیم فوتبال العروبه در روزی که محمدرضا آزادی را در اختیار داشت، به مصاف الشارجه رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. آزادی که از ابتدا در زمین حضور داشت، در دقیقه 76 تعویض شد.

2636