گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌‌ی اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌‌ی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته‌ای که گذشت فقط یک لژیونر موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با کایسری اسپور شروع می کنیم، کایسری اسپور در حضور کامل علی کریمی و مجید حسینی در هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه با نتیجه چهار بر سه مغلوب فنرباغچه شد. اما در چارچوب رقابت های هفته هجدهم کایسری اسپور میهمان کونیا اسپور بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. علی کریمی و مجید حسینی به طور کامل بازی کردند. کایسری اسپور با 29 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

الشمال و العربی در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. امید ابراهیمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. الشمال با 11 امتیاز در رده دهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش نیمکت نشین بود، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد اوترخت عبور کند.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن میهمان پانسرایکوس بود، این دیدار با نتیجه تساوی دو - دو به پایان رسید. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی نیمکت نشین بود. آ.ا.ک آتن با 32 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

السد در غیاب محمد امین حزباوی با نتیجه پر گل شش بر صفر ام صلال را شکست داد. السد با 31 امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در حضور امیر عابدزاده به تساوی بدون گل مقابل پنافیل دست یافت. ماریتیمو تا پایان هفته پانزدهم با 26 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر قبرس اومونیا در حضور 10 دقیقه‌ای کریم انصاری فرد با 3 گل مغلوب آپوئل شد. اومونیای 32 امتیازی در رده چهارم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته دوازدهم لیگ امارات میهمان بنی یاس بودند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. مهدی قایدی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 1+90 تعویض شد. اتحاد کلبا با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در ایستگاه هفدهم سری آ پذیرای ناپولی بود و موفق شد با دو گل میهمانش را شکست دهد. سردار آزمون از دقیقه 71 وارد زمین شد. رم در رده ششم جدول سری آ قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

در هفته سوم لیگ کاپ پرتغال پورتو با نتیجه دو بر یک لیشویس را شکست داد. مهدی طارمی از دقیقه 67 وارد زمین شد و موفق شد گل دوم تیمش را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر برساند.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در چراچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ امارات با نتیجه سه بر دو مغلوب خورفکان شد. احمد نوراللهی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و یک پاس گل داد. الوحده با 20 امتیاز در رده ششم جدول لیگ امارات قرار دارد.

2636