گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟ 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابتهای جام حذفی روسیه آغاز می کنیم. روستوف درشبی که محبی از دقیقه 4+90 وارد زمین شد، توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 7 - 6 خیمکی را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. اما روستوف در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه میزبان سوشی بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید. محبی 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

آویسپا فوکوئوکا در هفته ششم جی لیگ میزبان کاشیما آنتلرز بود و با تک گل شهاب زاهدی میهمانش را شکست داد. شهاب زاهدی دقیقه 73 تعویض شد. در رقابتهای هفته هفتم جی لیگ آویسپا به مصاف ناگویا گرامپوس رفت که دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. زاهدی 60 دقیقه در زمین حضور داشت. آویسپا با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول جی لیگ قرار دارد. 

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

آریس سالونیک در شبی که کریم انصاری فرد از دقیقه 67 وارد بازی شد، با سه گل مقابل المپیاکوس شکست خورد. آریس در دیدار هفته چهارم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان میزبان پاناتینایکوس بود و با دو گل مغلوب این تیم شد. انصاری فرد که نیمکت نشین بود در دقیقه 73 به بازی آمد. 

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیر اسپور و فنرباغچه در هفته سی و یکم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که فنرباغچه موفق شد با نتیجه 4 – 2 پیروز شود. میلاد محمدی 90 دقیقه بازی کرد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در دیگر دیدار هفته سی و یکم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور در حضور 62 دقیقه‌ای علی کریمی با دو گل مغلوب قاسم پاشا شد. مجید حسینی به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت. کایسری اسپور با 36 امتیاز در مکان سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا در مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات موفق شد با نتیجه دو بر یک العین را شکست دهد. مهدی قایدی به طور کامل در زمین حضور داشت و هر دو گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. الاتحاد کلبا در رقابتهای لیگ برتر امارات میهمان حتا بود و با نتیجه 3 – 1 حریفش را شکست داد. قایدی 76 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. 

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

دو تیم شباب الاهلی و الشارجه در مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یاران سعید عزت اللهی به پایان رسید. سعید عزت اللهی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. اما در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر امارات، شباب الاهلی در دیدار خانگی به مصاف الجزیره رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. عزت‌اللهی در این بازی از دقیقه 55 وارد زمین شد. شباب الاهلی با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در چارچوب رقابتهای هفته سوم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان به مصاف پاناتینایکوس رفت وبا نتیجه 2 – 1 شکست خورد. احسان حاج صفی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. اما آ. ا. ک آتن شب گذشته در یکی از دیدارهای هفته چهارم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان مقابل تیم صدرنشین پائوک قرار گرفت و به تساوی 2 بر 2 رسید. حاج صفی در این دیدار هم به طور کامل بازی کرد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برنتفورد میزبان برایتون بود که این بازی با تساوی صفر – صفر به پایان رسید. سامان قدوس در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. اما در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها استون‌ویلا برابر برنتفورد با تساوی 3 - 3 متوقف شد. سامان قدوس در این مسابقه نیمکت‌نشین بازی بود.

مهدی طارمی (پورتو)

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی پرتغال تیمهای ویتوریا گیمارش و پورتو به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پورتو به پایان رسید. طارمی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. اما در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو در خانه خود مقابل ویتوریا گیمارش مغلوب شد. طارمی از دقیقه ۶۷ وارد زمین شد. با این نتیجه، پورتو با ۵۸ امتیاز در رتبه سوم جدول ماند.

محمد قربانی ( اورنبورگ)

اورنبورگ در جام حذفی روسیه و در حضور 76 دقیقه‌ای محمد قربانی با یک گل از سد احمد گروزنی عبور کرد. اورنبورگ در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه میزبان روبین کازان بود و با سه گل میهمان خود را شکست داد. محمد قربانی که از روی نیمکت کار را آغاز کرد، در دقیقه 83 وارد بازی شد. اورنبورگ با 23 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در هفته بیست و هشتم اردیویزه هلند در غیاب علیرضا جهانبخش به تساوی بدون گل مقابل ولندام دست یافت. اما در هفته بیست‌ونهم اردیویزه، فاینورد موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر آژاکس را شکست دهد. جهانبخش در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و در دقایق حضورش مقابل آژاکس یک بار دروازه حریف را باز کرد اما داور گل را آفساید اعلام کرد.

محمد امین حزباوی (السد)

در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر دو تیم السد و الدحیل به مصاف هم رفتند که الدحیل توانست با نتیجه 3 - 1 به پیروزی دست پیدا کند. محمد امین حزباوی در این دیدار به طور کامل در زمین حضور داشت.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، ژیل ویسنته به مصاف ریو آوه رفت و با سه گل شکست خورد. علی علیپور در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد.

احمد نوراللهی (الوحده)

در هفته هجدهم لیگ برتر امارات، الوحده مقابل بنی یاس قرار گرفت و با نتیجه 3 – 1 پیروز شد. احمد نوراللهی در دیدار مقابل بنی یاس تا پایان در زمین حضور داشت.

امید ابراهیمی (الشمال)

در رقابت‌های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم قطر اس سی رفت و با نتیجه 2 – 1 مغلوب این تیم شد. امید ابراهیمی مقابل قطر اس سی به طور کامل در زمین حضور داشت.

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل در هفته ششم از گروه قهرمانی لیگ برتر قبرس با دو گل مغلوب آنورتوسیس شد. سعید مهری دقیقه 54 وارد بازی شد. آپوئل صدرنشین جدول لیگ برتر قبرس است.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در حضور یک نیمه‌ای اللهیار صیادمنش با سه گل مقابل خنت شکست خورد. 

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در غیاب عارف غلامی به تساوی 1 – 1 مقابل بوراتس دست یافت. ویلژ موستار با 43 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی قرار دارد.

2636