گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟ 

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با لیگ ستارگان قطر آغاز می کنیم، السد در هفته پنجم این رقابت ها میزبان المرخیه بود و با پنج گل پیروز شد. محمد امین حزباوی به طور کامل در این دیدار بازی کرد. اما در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا السد با دو گل مغلوب الفیصلی شد. محمد امین حزباوی در این دیدار نیمکت نشین بود.

محمد محبی (روستوف)

در رقابت های جام حذفی روسیه روستوف به مصاف اورال رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز شود. محمد محبی از دقیقه 61 به میدان آمد. اما در هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه روستوف میهمان اورنبورگ بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. محبی به طور کامل بازی کرد. روستوف با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر الشمال میهمان الاهلی بود و با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست داد. امید ابراهیمی به طور کامل در این دیدار حضور داشت. الشمال با 6 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا و شباب الاهلی در هفته هفتم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید. مهدی قایدی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل تنها گل تیمش را ارسال کرد. الاتحاد کلبا با 7 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در حضور 64 دقیقه ای طارمی با یک گل مغلوب استوریل پرایا شد. طارمی در دقیقه 6 پنالتی از دست داد و شب خوب را سپری نکرد. پورتو تا پایان هفته دهم با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در حضور کوتاه سامان قدوس موفق شد با نتیجه 3 بر 2 وستهم را شکست دهد. قدوس از دقیقه 89 وارد بازی شد. برنتفورد با 16 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم چمپیونشیپ هال سیتی میهمان وست برومویچ بود و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. اللهیار صیادمنش از دقیقه 83 به بازی آمد. هال سیتی با 23 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در حضور کامل احمد نوراللهی با یک گل مقابل عجمان به پیروزی رسید. الوحده تا پایان هفته هفتم با 12 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا در هفته دهم لیگ برتر قبرس پذیرای آپولون بود و با دو گل حریفش را شکست داد. کریم انصاری فرد 13 دقیقه در زمین حضور داشت. اومونیا در رده چهارم جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در هفته یازدهم لیگ برتر هلند فاینورد با نتیجه دو بر یک مقابل وال ویک به پیروزی رسید. علیرضا جهانبخش از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. فاینورد با 26 امتیاز در رده دوم جدول این رقابت ها قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در غیاب علی علیپور با نتیجه سه بر یک مغلوب فامالیسائو شد. ژیل ویسنته تا پایان هفته دهم با 10 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در هفته دهم سوپر لیگ یونان در خارج از خانه با تساوی یک بر یک متوقف شد. میلاد محمدی به طور کامل بازی کرد و احسان حاج صفی هم در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

در چارچوب رقابت های هفته چهاردم لیگ برتر لهستان لخ پوزنان میزبان رخ خورزوف بود و با دو گل پیروز شد. علی قلی زاده در این دیدار پس از رهایی از بند مصدومیت برای لخ به میدان رفت، او از دقیقه 80 وارد بازی شد. لخ پوزنان با 28 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در شبی که سعید عزت اللهی را در لیست خود نداشت با یک گل مغلوب نورشلان شد. وایله تا پایان هفته چهاردهم با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب در هفته چهاردهم لیگ برتر کرواسی به مصاف واراژدین رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. صادق محرمی در این دیدار نیمکت نشین بود. دینامو زاگرب با 23 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

در هفته نهم لیگ 2 پرتغال ماریتیمو با نتیجه چهار بر سه مغلوب یونیائو شد. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. ماریتیمو با 16 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در شب گلزنی سردار آزمون با نتیجه دو بر یک لچه را شکست داد. سردار آزمون از دقیقه 73 وارد زمین شد و در دقیقه 1+90 گل اول تیمش را به ثمر رساند. رم تا پایان هفته یازدهم با 17 امتیاز در رده هفتم جدول سری آ قرار دارد. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه با یک گل از سد آلانیا اسپور عبور کرد. مجید حسینی به طور کامل بازی کرد و علی کریمی در دقیقه 2+90 از زمین بازی خارج شد. کایسری اسپور با 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

سیاوش حق نظری (آلمالیق)

آلمالیق در شب نیمکت نشینی سیاوش حق نظری با نتیجه سنگین نه بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد.

2636