گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟   

به گزارش فوتبالی، آخرین گزارش سال را با رقابتهای لیگ امارات آغاز می کنیم. الوحده در هفته شانزدهم لیگ امارات میهمان حتا بود و موفق شد میزبان را با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست دهد. احمد نوراللهی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت، در دقیقه 67 تعویض شد. الوحده با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در شبی که عارف غلامی برای اولین بار به میدان رفت، ایگمان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. ویلژ موستار در رده سوم جدول قرار دارد.

محمد قربانی (اورنبورگ)

اورنبورگ در رقابتهای جام حذفی روسیه با نتیجه سه بر یک مغلوب اسپارتاک مسکو شد. محمد قربانی تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند و ابتدای نیمه دوم از زمین خارج شد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در هفته شانزدهم لیگ امارات شباب الاهلی با نتیجه دو بر یک از سد البطائح گذشت. سعید عزت اللهی 74 دقیقه در زمین حضور داشت. شباب الاهلی با 33 امتیاز در رده سوم جدول لیگ امارات قرار دارد.

مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

در دیگر دیدار هفته شانزدهم لیگ امارات الاتحاد کلبا و الجزیره به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. مهدی قایدی در این بازی یک پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند و در دقیقه 2+90 تعویض شد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با یک گل مغلوب برایتون شد و در مجموع با نتیجه‌ی چهار بر یک به مرحله بعد صعود کرد. سردار آزمون تا دقیقه 1+90 در زمین حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. اما در هفته بیست و نهم سری آ، رم موفق شد با نتیجه یک بر صفر ساسولو را شکست دهد. سردار آزمون از دقیقه 86 وارد بازی شد. رم با 51 امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد. 

امین حزباوی (السد)

السد در حضور یک نیمه‌ای امین حزباوی با نتیجه چار بر دو معیذر را از پیش رو برداشت. حزباوی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و روی دو اشتباه او بود که دروازه السد باز شد و بین دو نیمه تعویض شد. السد صدرنشین لیگ ستارگان قطر است. 

امید ابراهیمی (الشمال)

در دیگر بازی برگزار شده الشمال در شب گلزنی امید ابراهیمی با نتیجه سه بر یک مقابل الدحیل شکست خورد. الشمال در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در حضور 86 دقیقه‌ای علی قلی زاده با دو گل از سد وارتا پوزنان گذشت. لخ پوزنان در حال حاضر با 44 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر لهستان قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در هفته سی‌ام سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان آلانیا اسپور بود و با یک گل شکست خورد. علی کریمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 2+90 تعویض شد و مجید حسینی هم همچنان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. کایسری اسپور با 39 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. 

سعید مهری (آپوئل) 

در هفته چهارم گروه قهرمانی لیگ برتر قبرس آپوئل و اومونیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود اومونیا به پایان رسید. سعید مهری 56 دقیقه در زمین حضور داشت. آپوئل با 63 امتیاز صدرنشین لیگ برتر قبرس است. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در شب نیمکت نشینی سامان قدوس با نتیجه دو بر یک مغلوب برنلی رده نوزدهمی شد. برنتفورد تا پایان هفته بیست و نهم لیگ جزیره با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

در هفته بیست و ششم لیگ 2 پزتغال ماریتیمو در روزی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت با دو گل لیریا را از پیش رو برداشت. ماریتیمو با 48 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد. 

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی با نتیجه چهار بر یک از سد سیواس اسپور گذشت. آدانا دمیراسپور با این پیروزی 39 امتیازی شد و به رده هشتم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کرد. 

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته و براگا در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک تیم براگا به پایان رسید. علی علیپور به طور کامل در زمین حضور داشت و تنها گل تیم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ژیل ویسنته با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال در خانه با نتیجه پر گل چهار بر یک ویزلا را شکست داد. مهدی طارمی در لیست پورتو برابر ویزلا حضور نداشت. پورتو با 58 امتیاز در رده سوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ و ششم اردویژه هلند فاینورد با نتیجه سه بر دو هیرنفین را از پیش‌رو برداشت. علیرضا جهانبخش در فهرست بازیکنان فاینورد در بازی امشب برابر هیرنفین قرار نداشت. فاینورد در رده دوم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

در هفته سی‌ام لیگ بلژیک تیم فوتبال وسترلو برابر خنک به تساوی یک بر یک رسید.  اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب تیمش بود و ۷۶ دقیقه برای وسترلو بازی کرد. وسترلو با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ بلژیک قرار دارد.

2636