آخرین خبرها از نقل و انتقالات تابستانی میلان

آخرین خبرها از نقل و انتقالات تابستانی میلان

پايگاه خبری فوتبالی - در این بخش به آخرین فعالیت و تغییرات احتمالی میلان در مارکت تابستانی 2022 خواهیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، در رابطه با وضعیت حکیم زیاش بروزرسانی‌هایی انجام داده است که بر اساس آن دستمزد این بازیکن مراکشی را برای میلان بالا می‌داند و این در حالی است که قیمت خرید او برای روسونری ارزان تر می‌باشد. با این اوصاف، اولویت میلان در حال حاضر جذب شارل دکتلار می‌باشد.

واینالدوم نیز به میلان پیشنهاد شده بود اما تنها به صورت قرضی، چرا که قیمت خرید او مقرون به صرفه نیست و دستمزد بالایی دارد. قرارداد او در ژوئن 2024 با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به پایان می‌رسد.

طی روزهای اخیر در رابطه با ژردن ورتو گزارشاتی از سوی دو منبع فوت مرکاتو و مدیاست مبنی بر این‌که میلان قصد ارائه یک پیشنهاد به آ اس رم برای جذب این بازیکن را دارد منتشر شده بود.

با این اوصاف، خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در تازه‌ترين گزارش خود تاکید می‌کند که چنین موضوعی صحت ندارد و مالدینی به هیچ‌وجه به چنین انتقالی فکر نمی‌کند. این بازیکن 29 ساله قصد دارد تا به المپیک مارسی فرانسه بپیوندد.

جفت تانگانگا نخستین نام برای خط دفاعی از سوی مالدینی هدف‌گذاری شده است و تنها اختلاف میلان و تاتنهام برای شکل گرفتن این انتقال بند خرید او می‌باشد. به عبارتی میلان قصد دارد این بند خرید اختیاری باشد اما تاتنهام به اجباری بودن آن اصرار دارد. هم‌چنین مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیرا در شهر میلان برای مذاکره با مالدینی حضور داشته است.

خبرنگار نشریه معتبر اکیپ چاپ فرانسه نیز در تازه ترین گزارش امروز خود به اولتیماتوم چهل و هشت ساعته رناتو سانچز به پی اس جی پرداخته است. هدفی که میلان از مدت‌ها قبل در تلاش برای جذب آن بود مدتی است که تمایلی به روسونری پوش شدن نداشته و قصد دارد با پیوستن به پی اس جی تحت هدایت مربی سابق خود فعالیت کند، با این اوصاف، مدیریت باشگاه پاریسی هنوز هیچ اقدام رسمی انجام نداده و صرفا با بازیکن به توافق رسیده است.

به همین دلیل رناتو سانچز از این اقدام کُند پاری‌سن‌ژرمن راضی نیست و به آن‌ها حدود چهل و هشت ساعت فرصت داده است. هم‌چنین بر اساس این منبع فرانسوی میلان یک توافق تقریبا پانزده میلیون یورویی از قبل با لیل داشته است و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

و در پایان گاتزتا به موضوع حساس این روزهای روسونری یعنی انتقال شارل دکتلار پرداخته است که با آخرین تلاش از سوی مالدینی و سفر امروز او به بلژیک همراه می‌باشد.

برای این عملیات امروز بسیار سرنوشت‌ساز می‌باشد و در صورتی که خروجی آن مثبت نباشد، مالدینی و ماسارا قصد ندارند بیش از این وقت و زمان مارکت را برای این موضوع تلف کنند. آخرین پیشنهاد میلان سی و دو میلیون یورو همراه با سه میلیون یورو پاداش می‌باشد و روسونری بیشتر از این مبلغ پیش‌روی نخواهد کرد.

9404