لیل با تغییر شرایط فروش بازیکن مد نظر میلان، دست روسونری را در پوست گردو گذاشت!

لیل با تغییر شرایط فروش بازیکن مد نظر میلان، دست روسونری را در پوست گردو گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که اسون بوتمان گزینه ای است که تمامی اعضای مدیریت روسونری روی آن اتفاق نظر دارند اما انجام این معامله پیچیده می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا، نخستین دلیل پیچیدگی و سخت بودن این معامله برچسب سی میلیون یورویی بوتمان می باشد اما این نشریه‌ی ایتالیایی تأکید می کند که با توجه به روابط عالی میان دو باشگاه، شکل گرفتن این معامله غیر ممکن نیست؛ همان طور که در انتقال های مشابه نظیر رافائل لیائو و مایک ماینان نیز شاهد بودیم.

باشگاه لیل همچنین نیاز فوری به نقدینگی برای حل بحران مالی خود دارد که فروش جاناتان ایکونه، هدف سابق میلانی ها به فیورنتینا این موضوع را ثابت می کند.

میلان قصد دارد بوتمان را با همان فرمولی جذب کند که توموری را از چلسی خریداری کرد؛ مبلغ گران قرضی با گزینه‌ی حق خرید در پایان فصل.

اما با وجود این که طی چهل و هشت ساعت گذشته خبرگزاری های اسکای و دیگر خبرنگاران مستقل ایتالیایی بر مشکلات شدید مالی لیل و خوشبینی میلان برای این انتقال تأکید داشتند، اما رسانه‌ی اسکای اسپورتس اخیرا در گزارشی چنین عنوان می کند که لیل حاضر به فروش بوتمان در بازار ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی نیست.

به عبارت دیگر، لیل تنها با دریافت یک پیشنهاد هفتاد میلیون یورویی حاضر به فروش این بازیکن خواهد شد و بدین ترتیب می توان گفت که باشگاه فرانسوی دست باشگاه ایتالیایی را در پوست گردو گذاشت!

9404