دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه میلان ایتالیا

دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه میلان ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت های میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و در این راستا دو گزینه خرید و فروش برای این باشگاه ایتالیایی مطرح شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فروشگاه رسمی باشگاه میلان در اقدامی عجیب اقدام به حذف پیراهن های تومازو پوبگا و آندره آ کونتی از لیست محصولات خود کرده است. این در حالی است که پیش از این، مدیران کالیاری برای جذب کونتی و پوبگا، در شهر میلان مذاکراتی با سران این باشگاه انجام داده بودند.

حالا دنیله لونگو، خبرنگار نزدیک به باشگاه میلان در گزارشی جدید اضافه می کند پس از چراغ سبز میلان نسبت به این انتقال، باشگاه کالیاری در انتظار پاسخ نهایی از پوبگا است که نسبت به مثبت بودن آن خوشبین است.

همچنین روسونری در این بازار تابستانی به بسیاری از بازیکنان لینک بوده که یکی از آن ها محمد دارامی است که برای باشگاه کپنهاگن دانمارک بازی می کند.

آنتو ویتیلو، خبرنگار وبسایت معروف میلان نیوز در ماه جولای گزارش داده بود که این بازیکن 19 ساله در لیست خریدهای میلان قرار دارد و حتی تماس هایی با باشگاه دانمارکی صورت گرفته است.

حالا ساچا تاوولیری، خبرنگار بلژیکی در تازه ترین گزارش خود مدعی شده که میلان هنوز هم شدیدا به جذب دارامی تمایل دارد و بر این باور است که روسونری می تواند با یک پیشنهاد 8 الی 10 میلیون یورویی، باشگاه کلوب بروژ را در رقابت برای جذب این بازیکن شکست بدهد.

با توجه به تکمیل شدن پروژه فروش هوگه، ممکن است مدیریت روسونری تصمیم بگیرند تا به مذاکرات و عملیات جذب این وینگر راست سرعت بدهند.

دارامی همچنین در این فصل از رقابت ها در پنج بازی نخست لیگ موفق به زدن دو گل شده است.

9404