ناکامی روسونری در فروش وینگر اسپانیایی/ میلان قیمت را کم می کند

ناکامی روسونری در فروش وینگر اسپانیایی/ میلان قیمت را کم می کند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران میلان برای کم کردن هزینه های باشگاه خود و همچنین جهت ثبت قراردادهای بازیکنان جدید خود با توجه به قوانین فیرپلی مالی یوفا، در تلاشند تا در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز هم فروش داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس، ساموئل کاستیخو، وینگر اسپانیایی میلانی ها که نامش در لیست مازاد باشگاه میلان قرار گرفته، در آستانه پیوستن به باشگاه ختافه اسپانیا قرار دارد. بر اساس این گزارش، مانوئل گارسیا، مدیر برنامه کاستیخو یک جلسه برای مذاکره با مدیران این باشگاه اسپانیایی برنامه ریزی کرده است. 

توافق تقریبا بین تمامی طرفین حاصل شده و برای خروج کاستیخو از میلان، تنها امضای قرارداد باقی مانده است. هنوز در رابطه با جزئیات و هزینه های این انتقال گزارشی منتشر نشده است. البته رسانه های معتبری از کشور ایتالیا نیز مذاکرات پیشرفته کاستیخو با ختافه را تایید کرده اند. بر اساس این گزارش ها، ختافه در تلاش برای تکمیل انتقال کاستیخو است و آن ها انگیزه های مناسبی از جمله تضمین فرصت بازی بیشتر و نقشی محوری در باشگاه برای جلب رضایت بازیکن به او ارائه کرده اند.

وینگر 26 ساله روسونری، تاییدیه خود را برای این انتقال انجام داده و انتظار می رود پس از حل شدن فاصله بین پیشنهاد و تقاضا، این معامله نهایی شود. میلان ارزش کاستیخو را 8 میلیون یورو برآورد کرده است.

اما به فاصله کمی از این خبرها، الساندرو جاکوبونه، خبرنگار یکی از رسانه های ایتالیایی در گزارشی عنوان می کند که باشگاه ختافه به این دلیل که آن ها صرفا قصد انتقال قرضی وینگر اسپانیایی را داشتند اما میلان تنها خواهان دریافت 8 میلیون یورو با قراردادی دائمی بود، از جذب کاستیخو منصرف شده است و در نتیجه این معامله تحقق نیافت. 

میلان امیدوار است که بتواند ساموئل کاستیخو را طی روزهای آینده به فروش برساند و پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن از باشگاه ختافه دریافت کند.

بر اساس گزارش جدید نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، میلان قصد داشت تا مبلغی حدود 8 میلیون یورو برای وینگر اسپانیایی به دست آورد اما مشتری اسپانیایی این بازیکن قادر به پرداخت چنین مبلغی نیست.

بنابراین میلان درخواست خود را کاهش داده و حالا در انتظار پیشنهادی رسمی جدیدی از باشگاه ختافه است.

9404