تکلیف یک بازیکن دیگر میلان هم در نقل و انتقالات ژانویه مشخص شد

تکلیف یک بازیکن دیگر میلان هم در نقل و انتقالات ژانویه مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت روسونری سرانجام در موضوع انتقال پیترو پلگری با همتایان فرانسوی خود در تیم موناکو به توافقات نهایی دست یافته اند و این بازیکن به زودی از جمع شاگردان استفانو پیولی جدا خواهد شد ولی به احتمال فراوان تا انتهای فصل جاری در سری آ مانده و به تورینو قرض داده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، مدیریت باشگاه میلان در مورد پیترو پلگری که او را با قراردادی قرضی همراه با بند و گزینه‌ی خرید دائمی به مبلغ شش میلیون یورو در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان گذشته به خدمت گرفت، در چند هفته گذشته با مدیران باشگاه موناکوی فرانسه برای انتقال کامل این بازیکن در حال انجام مذاکرات فشرده بوده و طبق آخرین گزارشات منتشر شده توسط رسانه‌ی گاتزتا دلو اسپورت، سران روسونری با تخفیف اندکی از قیمت توافق شده‌ی قبلی نیز موافقت کرده اند.

روابط بین دو باشگاه ایتالیایی و فرانسوی در چند روز گذشته تقویت شده است و مدیران این دو باشگاه تنها یک قدم با توافق بزرگ فاصله دارند.

انتظار می رود انتقال کامل پیترو پلگری تا آخر هفته تکمیل شود. همزمان موضوع انتقال قرضی این بازیکن به دیگر باشگاه ایتالیایی یعنی تورینو نیز قطعی می شود. باشگاه ها به صورت غیابی با یک قرارداد قرضی به مدت هجده ماه موافقت کرده اند که شامل گزینه‌ی خرید دائمی نیز می شود.

9404