دل بازیکن مورد نظر میلان هم با روسونری است

دل بازیکن مورد نظر میلان هم با روسونری است

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو گلزنی بوتمان از روی ضربه ایستگاهی به دوناروما و لایک کردن پست ژیرو در اینستاگرام پیرامون جشن پیروزی دربی برابر اینتر را اشاره‌ای مستقیم به میلان تفسیر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، اسون بوتمان، مدافع مورد نظر روسونری در دیدار اخیر تیمش در فوتبال فرانسه برابر پاریسن ژرمن موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام‌تر برابر جانلوئیجی دوناروما توپ را وارد دروازه کند؛ هر چند که در نهایت آن‌ها با حساب پنج بر یک تن به شکست دادند.

گلزنی به جانلوئیجی دوناروما پایان کار نبود، چرا که اسون بوتمان بعد از پیروزی بزرگ میلان در دربی برابر اینتر، پست اولیویه ژیرو در اینستاگرام که به جشن خوشحالی آن‌ها از این پیروزی مرتبط بود را لایک کرده است.

همچنین در شبی که میلان موفق شد با ارائه یک نمایش عالی در کوپا ایتالیا با نتیجه چهار بر صفر لاتزیو را در هم بکوبد، مدیر برنامه‌های اسون بوتمان نیز از نزدیک شاهد این دیدار و صعود روسونری به نیمه نهایی کوپا ایتالیا بود.

هر چند که رسانه های ایتالیایی از تمام شدن کار انتقال اسون بوتمان به میلان خبر می دهند اما اخیراً تاتنهام به رهبری آنتونیو کونته نیز به جذب این بازیکن بیست و دو ساله علاقه نشان داده است که بسیار از نیوکاسل یونایتد قدرت مالی بیشتری دارند.

با این حال، میلان امیدوار است که علاوه بر پول نسبت به نیوکاسل و تاتنهام جذابیت و کشش لازم برای کشاندن اسون بوتمان به فوتبال ایتالیا را داشته باشد. به هر حال به نظر می‌رسد که دل این بازیکن مورد نظر میلانی‌ها هم با روسونری است.

9404