جزئیات قرارداد بازیکن جدید روسونری/ آخرین خبرها از آخرین روز انتقالات میلان

جزئیات قرارداد بازیکن جدید روسونری/ آخرین خبرها از آخرین روز انتقالات میلان

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت باشگاه میلان در روز آخر پنجره‌ی نقل و انتقالات منجر به امضای یک قرارداد جدید با یک بازیکن بسیار جوان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی به پیچیده شدن وضعیت آلسیو رومانیولی پرداخته است که همچنان موانع بر سر راه طرفین برای رسیدن به توافق وجود دارد. پیشنهاد میلان کاهش دستمزد شش میلیون یورویی فعلی بازیکن می باشد اما آلسیو رومانیولی خواهان کمی بالاتر رفتن پیشنهاد میلانی ها است و به همین دلیل موانع بر سر این توافق همچنان وجود دارد و در واقع هیچ نشانه ای از تمدید قرارداد وجود ندارد. رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا نیز در گزارشی تأکید کرد که انتقال قرضی دانیل مالدینی به اسپال نیز کاملاً لغو شده و امکان انجام آن به هیچ وجه ممکن نخواهد بود.

همچنین در مورد آلساندرو پلیتزاری، دروازه بان جوان میلان نیز امروز تحت تست های پزشکی لچه قرار می گیرد تا انتقالش به این باشگاه را تکمیل کند.

اما مدیریت باشگاه میلان خبر انتقال کاتال هفرنان، مدافع و کاپیتان تیم ملی زیر هفده ساله های ایرلند را تأیید کرد. این مدافع ایرلندی تا پایان فصل به صورت قرضی برای تیم پریماورای میلان (تیم های رده های سنی پایه) بازی خواهد کرد. در صورتی که طرفین از ادامه‌ی همکاری با یکدیگر راضی باشند، این معامله دائمی خواهد شد.

این نوجوان ایرلندی پیش از این هم در سال گذشته با سه تیم از سری آ از جمله میلان تمرین کرده بود تا بتواند توانایی های خود را برای پیوستن به باشگاه مورد نظرش نشان بدهد.

9404