گزارش‌روز؛ بررسی آخرین برنامه‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ

گزارش‌روز؛ بررسی آخرین برنامه‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این سادیو مانه، نصیر مزرویی و رایان گراونبرخ بازیکن‌های بیشتری می‌توانند به تیم مونیخی بپیوندند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد خرید‌های دیگر این باشگاه گفت: "ما ایده‌هایی داریم."

نگاهی داریم به بازیکن‌هایی که ممکن است بایرن مونیخ برنامه‌ای برای به خدمت گیری آن‌ها داشته باشد.

خط دفاع:

خروج نیکلاس زوله در مرکز دفاع هنوز جبران نشده است. استراتژی حال حاضر این است که بنجامین پاوارد در مرکز دفاع بازی کند. اگر چه این مرد فرانسوی اغلب در فصل قبل به عنوان مدافع راست در ترکیب سه دفاعه بازی می‌کرد. بر همین اساس به نظر می‌رسد مونیخی‌ها هنوز چشم به بازار دارند تا جای خالی زوله را به شکلی دیگر پر کنند.

برمر (25 ساله) از تورینو برای مدتی به بایرن مونیخ لینک شد. هزینه انتقال تا سی میلیون یورو می‌تواند باشد و در این بین اینتر به شدن به دنبال این بازیکن برزیلی است.

یورین تیمبر 21 ساله در حال حاضر آینده خود را در آژاکس آمستردام می‌بیند. او پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد اما شاید بایرن مونیخ دست به یک شگفتی بزند. مانند دفاع چپ برنا سوسا بیست و چهار ساله از اشتوتگارت که گفته می‌شود یولیان ناگلزمان او را می‌خواست.

خط میانی:

مارک روکا و کورنتین تولیسو بایرن مونیخ را ترک کردند. رایان گراونبرخ تازه به تیم پیوسته و بحث کونراد لایمر 25 ساله از لایپزیش بسیار داغ است. به خصوص این‌که تمدید قرارداد او با تیم ردبول هنوز انجام نشده است. اگر مارسل سابیتزر 28 ساله بایرن مونیخ را ترک کند، جا برای یک بازیکن میانی دیگر باز می‌شود. لایمر می‌تواند با حدود بیست میلیون یورو به مونیخ منتقل شود.

خط هافبک بایرن مونیخ همچنان فاقد یک استراتژیست کامل از نظر تکنیکی است. کسانی مانند تونی کروس یا تیاگو. دی یونگ 25 ساله از بارسلونا در رسانه‌ها بازیکن رویایی یولیان ناگلزمان معرفی شده است؛ اما به سختی مقرون به صرفه می‌باشد به خصوص این‌که منچستر یونایتد به شدت به دنبال اوست. این موضوع هزینه انتقال را می‌تواند افزایش دهد از این رو در حال حاضر به نظر می‌رسد که مقصد او بایرن مونیخ نیست.

خط حمله:

بزرگترین حرکت هنوز در پست فوروارد است. به خصوص این‌که اگر روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ خارج شود. البته که تاکنون یک نه بزرگ از سوی سران بایرن مونیخ شنیده شده است؛ اما صحبت‌های از کالادزیچ 24 ساله، اشتوتگارت می‌شد. این بازیکن اتریشی با حداکثر 25 میلیون در دسترس خواهد بود. با این حال، خبرنگار رسانه Abendzeitung مونیخ اخیرا گزارش داد که کالادزیچ در برنامه‌های بایرن مونیخ نیست. به گزارش این روزنامه محلی، کالادزیچ تنها به عنوان یک پشتیبان یا جایگزین برای اریک ماکسیم چوپوموتینگ جالب خواهد بود یا به عنوان جانشینی برای لواندوفسکی.

هم‌چنین در این لیست: هوگو اکیتیکه 20 سال از رنس که رنس با یک پیشنهاد 36 میلیونی موافقت خواهد کرد. پول برای نقل و انتقالات بیشتر می‌تواند از فروش یاشوا زیرکزی 20 ساله به دست آید.

9404