در ساعات پایانی نقل و انتقالات وینگر اینتر راهی بایرن مونیخ می‌شود؟

در ساعات پایانی نقل و انتقالات وینگر اینتر راهی بایرن مونیخ می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - چیزی تا بسته شدن این پنجره نقل و انتقالاتی نمانده است و بایرن مونیخ به دنبال خرید دائمی ایوان پریشیچ است. بایرن مونیخ پس از فصل درخشانی که داشت و سه گانه‌ای که برد اکنون می‌خواهد پریشیچ را به طور دائمی به خدمت بگیرد و فرصت زیادی ندارد.

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد اولیه‌ی بایرن مونیخ برای این بازیکن 12 میلیون یورو بود اما توسط سران اینتر رد شد چرا که آن‌ها معتقدند که حداقل قیمت ایوان پریشیچ 15 میلیون یوروست و به پیشنهادات کمتر از این مقدار توجه نمی‌کنند. این بازیکن در بدو ورودش به اینتر به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شده بود. باواریایی‌ها مصمم هستند که در این تابستان پریشیچ را به طور دائمی به خدمت بگیرند و به گفته‌ی بیلد، کارل هاینز رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، شخصا روی روند مذاکرات نظارت می‌کند و ممکن است که این بازیکن در ساعات پایانی نقل و انتقالات راهی بایرن مونیخ شود.

ایوان پریشیچ عملکرد خوبی در بایرن مونیخ داشت و در سه‌گانه‌ی این تیم نقش مثبتی ایفا کرد. سران بایرن مونیخ و هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن، از عملکرد او رضایت داشتند و می‌خواهند او را به صورت دائمی خریداری کنند و باید دید که در ساعات باقی مانده می‌توانند کار خرید او را نهایی کنند یا خیر.

1470