دومینو نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ - یونایتد - وستهم

دومینو نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ - یونایتد - وستهم

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد با وجود علاقه بایرن مونیخ به فروش گورتزکا در صورت جذب دکلان رایس جذب این هافبک آلمانی را در نظر می‌گیرد.
 به گزارش فوتبالی، قهرمان بوندسلیگا به رقابت جذب دکلان رایس هافبک تیم وستهم اضافه شده است که وستهم برای فروش او روی مبلغ کلانی حساب باز کرده است. اضافه شدن بازیکنی دیگر به آلیانز آرنا می‌تواند راه را برای جدایی یکی از هافبک های باواریایی ها باز کند.

به نقل از اسکای اسپورتس آلمان این هافبک می‌تواند لئون گورتزکا باشد. این هافبک که در نیم فصل دوم دشوار لیگ زمان بازی زیادی را به دست نیاورده است برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب تیم توخل در حال تقلا بوده است. تیم های زیادی این بازیکن آلمانی را در رادار خود دارند که منچستر یونایتد نیز جزو این تیم ها است و شرایط این بازیکن را با دقت زیر نظر دارند و زمانی که دریابند گورتزکا آماده جدایی است تلفن را برای تماس با بایرن مونیخ برخواهند داشت.

گورتزکا از سال 2018 همراه بایرن مونیخ بوده است و در 179 بازی برای این تیم به میدان رفته است اما این هافبک 28 ساله اخیرا کم‌تر و کم‌تر در ترکیب باواریایی ها قرار گرفته است. یونایتد در ژانویه یکی از هافبک های بایرن یعنی مارسل سابیتزر را جذب کرد و می‌تواند در تابستان پیش رو دوباره این مسیر را پیش بگیرد.

2102