استراتژی جدید بایرن مونیخ در نقل و انتقالات؛ هیچ بازیکنی به فروش نمی‌رسد

استراتژی جدید بایرن مونیخ در نقل و انتقالات؛ هیچ بازیکنی به فروش نمی‌رسد

خبرگزاری فوتبالی – بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات برنامه‌ای برای فروش بازیکنان اصلی‌اش ندارد.
به گزارش فوتبالی، ویروس کرونا باعث شد تا تمام صنایع مرتبط با فوتبال دچار اختلال شود و مشکلات اقتصادی تمام فوتبال را درگیر کند. چه تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌‌ به فعالیت می‌پرداختند و چه بایرن مونیخی که ۷ بار پیاپی توانسته در آلمان قهرمان شود.
به نظر می‌رسد انتقال بزرگ و گران قیمتی در بایرن رخ نخواهد داد. هرچند که انتظار می‌رود لروی سانه با امضای قراردادی ۵ ساله به بایرن مونیخ بپیوندد. در همین زمینه سایت وان فوتبال ادعا کرده هیچ بازیکنی از تیم اصلی بایرن فروخته نمی‌شود بجز کورنتین تولیسو.
در حال حاضر داوید آلابا تنها یک از قراردادش با بایرن باقی مانده و برای امضای قراردادی جدید باید با مدیران بایرن به مذاکره بپردازد اما کیکر گزارش داده حتی اگر قراردادی هم با او امضا نشود، بایرن قصد ندارد او را به فروش برساند. این مسئله برای تیاگو آلکانتارا هم صادق است. این دو نفر نقشی اساسی در ترکیب اصلی بایرن دارند اما طبق گفته کیکر حتی در صورت عدم تمدید هم بایرن آن‌ها را نمی‌فروشد مگر اینکه به صورت رایگان جدا شوند.
بایرن در حال حاضر پروژه تمدید‌ها را آغاز کرده و تا این لحظه با آلفونسو دیویس، ‌مانوئل نویر و توماس مولر به توافق رسیده است.

1101