انجام تغییرات استراتژیک در اهداف نقل و انتقالاتی سران بایرن مونیخ

انجام تغییرات استراتژیک در اهداف نقل و انتقالاتی سران بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - اهداف نقل و انتقالاتی سران بایرن مونیخ از ابتدای بازه بازار تابستانی امسال به فراخور نیاز تیم، دستخوش تغییرات مختلف شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، به نظر می رسد بایرن مونیخ دیگر تمایلی به جذب یک مدافع راست نداشته باشد.

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخی ها خرید یک مدافع راست ذخیره برای بنجامین پاوارد بوده است. با نمایش فصل قبل بونا سار بسیاری بر این عقیده بودند که مدیران باواریایی ها باید یک مدافع راست برای مواقع آسیب دیدگی پاوارد جذب کنند. حتی اسامی مختلفی نیز نظیر کرر، روبرتو و بیرین برای این منظور رسانه ای شد. اما هیچ کدام از این نقل و انتقالات رخ نداد و در آستانه شروع فصل نیز پاوارد مصدوم شد. در حالی که بسیاری از کارشناسان و هواداران منتظر حضور سوله و یا حتی سار در سمت راست خط دفاعی بودند، ناگلزمان از استانیسیچ در سمت راست خط دفاعی تیم خود استفاده کرد.

عملکرد این جوان در بازی با بروسیا مونشن گلادباخ قابل قبول بود و از دید اکثر خبرگزاری ها، استانیسیچ بعد از دیویس دومین بازیکن برتر دفاعی بایرن مونیخ لقب گرفت.

از این رو سران باشگاه بایرن مونیخ با هماهنگی ناگلزمان دیگر به دنبال جذب یک مدافع راست نخواهند بود و قرار است به استانیسیچ اعتماد شود. این بازیکن در بازی با دورتموند در سوپرکاپ نیز فیکس خواهد بود.

چشم پوشی از صرف هزینه برای سمت راست خط دفاع، ممکن است شانس جذب سابیتزر را نیز افزایش دهد.

9404