گزارش‌روز؛ بررسی یک ادعا: بایرن‌مونیخ در پی پس‌انداز پول برای یک خرید بزرگ

گزارش‌روز؛ بررسی یک ادعا: بایرن‌مونیخ در پی پس‌انداز پول برای یک خرید بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر فنی سابق باواریایی ها مدعی شد که سران این باشگاه آلمانی در حال جمع آوری و ذخیره‌ی پول برای انجام یک انتقال بزرگ در فصل تابستان هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، از زمان باز شدن پنجره‌ی زمستانی بازیکنان مختلفی به بایرن مونیخ لینک شدند اما باشگاه صراحتاً اعلام کرد که قصدی برای خرید در زمستان ندارد و حتی ابتلای بازیکنان مختلف به کرونا نیز تغییری در این زمینه ایجاد نکرد.

سرجینیو دست یکی از بازیکنانی بود که اعلام شد شدیداً مد نظر بایرن مونیخ قرار دارد. با این حال، میشل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ که مدافع بارسلونا زیر نظر آژانس او قرار دارد، امکان انجام این انتقال را کم دانست و گفت: "او در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر باشگاه ندارد. من چندان مطمئن نیستم که دست در تابستان نیز راهی مونیخ شود."

رشکه در ادامه حرف هایش مدعی شد که بایرن مونیخ در حال پس انداز پول برای انجام یک انتقال بزرگ در تابستان است. این که چه بازیکنی در ذهن سران بایرن مونیخ قرار دارد، قطعاً هنوز مشخص نیست اما با توجه به شرایط، می توان به چند مورد اشاره کرد.

ارلینگ هالند:

علی‌رغم تمجیدهای فراوان از روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند یک گزینه غیر قابل انکار برای خواهد بود. پیش تر حسن صالح حمیدزیچ اعلام کرده بود که هر باشگاه بزرگی خواه ناخواه به جذب هالند فکر خواهد کرد. جذب این ستاره نروژی که کاملاً با جو بوندسلیگا آشناست، یک راه حل فوری برای خط حمله بایرن مونیخ خواهد بود.

فلوریان ویرتز:

شایعه شده که بایرن مونیخ علاقه‌ی زیادی به ویرتز دارد. لورکوزن نشان داده که به راحتی به بازیکنان خود برای پیوستن به بایرن مونیخ مجوز نمی دهد اما یک پیشنهاد مناسب می تواند نظر سران لورکوزن را تغییر دهد. ویرتز یکی از ستاره های نوظهور فوتبال آلمان و اروپا است و در صورت خروجش از بوندسلیگا، بایرن مونیخ در آینده کار بسیار سختی برای جذب او خواهد داشت.

عثمان دمبله:

دمبله اگر چه یک انتقال رایگان خواهد بود، اما نباید حقوق و پاداش ها را نادیده گرفت. طبق گزارشات، دمبله گزینه اول بایرن مونیخ در صورت خروج کومان بود که با تمدید قرارداد کومان این گزینه تقریبا منتفی شده است. حالا باواریایی ها برنامه های مخلتفی برای سر عقل آوردن این ستاره فرانسوی دارند.

رافینیا:

در اوایل سال جدید میلادی خبر انتقال رسمی رافینیا به بایرن مونیخ در برخی رسانه ها درج شد. موضوع جذب رافینیا تا حدودی مشابه عمر ریچاردز می باشد که خبر پیوستن او نیز شش ماه زودتر از انتقال رسمی رسانه ای شد. خرید رافینیا 50 تا 60 میلیون یورو برای مونیخی ها آب خواهد خورد. با این حال، این گزینه نیز تا حد زیادی به خروج کومان بستگی داشت، مگر این که بایرن مونیخ به فکر داشتن چهار وینگر درجه یک در تیمش باشد.

دونی فن ده بیک:

جدای از پست وینگر، بایرن مونیخ برای میانه میدان نیز باید به دنبال نفرات باشد. با توجه به خروج کوئیزانس در زمستان و احتمالاً تولیسو در تابستان، باواریایی ها نیازمند حداقل یک بازیکن حساب پس داده در مرکز میدان خواهند بود که فعلا نام فن ده بیک مطرح است.

سایر بازیکنان:

دست، شلاتربک، آنتونیو رودیگر، زکریا، هافمن و کامارا نام نفرات دیگری است که پیرامون باشگاه بایرن مونیخ شنیده می شود؛ اما با این حال نمی توان مبلغی که برای این نفرات خرج می شود را جزو انتقال بزرگ دانست.

گزینه های غیر مختمل:

نفراتی مانند پائولو دیبالا، فدریکو کیه زا و دوشان ولاهووچ نیز گاهاً نامشان به عنوان گزینه بایرن مونیخ مطرح شده است.

9404