عزم بایرن مونیخ برای جذب کین حتی با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی خود

عزم بایرن مونیخ برای جذب کین حتی با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی خود

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ در حال آماده سازی پیشنهاد سوم خود برای جذب هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام است و حاضر است تا رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای این بازیکن بشکند.

به گزارش فوتبالی، باواریایی‌ها به تعقیب کاپیتان تیم ملی انگلیس ادامه می‌دهند، بازیکنی که علی رغم موضع سرسختانه تاتنهام برای حفظ کردنش در شمال لندن، بیش از 12 ماه است که مورد علاقه آن‌ها بوده است. قرارداد کین با تاتنهام در سال 2024 به پایان خواهد رسید و پس از اینکه اسپرز لیگ را در بدترین رتبه 14 سال اخیر خود به پایان رساند، تا به حال در مقابل تمدید قرارداد مقاومت کرده است. 

بایرن مونیخ پس از رد پیشنهاد اولش توسط تاتنهام با پیشنهادی به ارزش 80 میلیون یورو بازگشت که به اندازه هزینه انتقال رکورد شکن لوکاس هرناندز در فصل 2019 بود، اما تاتنهام باز هم قاطعانه این پیشنهاد را رد کرد. منابع معتبر تایید کرده اند که این موضوع بایرن را دلسرد نکرده است و آن‌ها حاضرند تا رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای آوردن کین به آلیانز آرنا بشکنند و پیشنهاد سوم در روزهای آتی برای تاتنهام ارسال خواهد شد. با این وجود تاتنهام مصمم است تا حتی برای فروش کین وارد مذاکره نشود و احتمال می‌رود هر تلاش دیگری از سوی بایرن مونیخ رد شود. پوستکوگلو سرمربی جدید تاتنهام، چهارشنبه برای اولین بار و پس از بازگشت برای تمرینات پیش فصل با کین دیدار خواهد کرد و احتمال دارد بتواند کین را برای ماندن در خانه خود مجاب کند.

2102