خشم رییس تاتنهام از جلسه مخفیانه هری کین با بایرن مونیخ

خشم رییس تاتنهام از جلسه مخفیانه هری کین با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام بسیار از جلسه مخفیانه هری کین با توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ پس از جدایی لواندوفسکی نتوانست تا جانشین مستقیم این مهاجم لهستانی را به آلیانز آرنا بیاورد و همچنان به جذب هری کین چشم دارد، بازیکنی که به 12 ماه پایانی قرارداد 6 ساله ای که در سال 2018 با تیم لندنی به امضا رساند، نزدیک می‌شود.  بایرن مونیخ پیشنهاد اولیه خود را برای جذب هری کین مهاجم تیم تاتنهام به تیم انگلیسی ارسال کرده هرچند تاتنهام دریافت هرگونه پیشنهادی را انکار کرده است. رئال مادرید پس از جدایی بنزما به مقصد الاتحاد عربستان، شرایط هری کین را زیر نظر دارد. منچستر یونایتد نیز به جذب این مهاجم علاقه مند است اما به دلیل عدم میل تاتنهام به فروش مهاجم خود هیچگونه پیشنهاد رسمی برای او ارسال نکرده است. 

به نقل از سایت گل، توخل در اواسط ماه می در لندن حضور داشت و جلسه‌ای با هری کین در خانه این مهاجم انگلیسی برگزار کرد. ستاره تاتنهام تحت تاثیر صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ قرار گرفت و برای پیوستن به این باشگاه آلمانی اعلام آمادگی کرد. کین همچنین در این جلسه اعلام کرد که بزرگ‌ترین رویایش، فتح لیگ قهرمانان است. 

حالا با توجه به این اخبار، اسپرز پیشنهاد تمدید قرارداد به هری کین داده و می خواهد این ستاره انگلیسی را در ترکیب تیمش حفظ کند، اما دنیل لوی به خاطر جلسه توماس توخل با هری کین بسیار عصبانی است.

4416