وینگر اینتر در دو راهی بایرن مونیخ و تاتنهام

وینگر اینتر در دو راهی بایرن مونیخ و تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - ایوان پریشیچ، وینگر کروات اینتر که فصل گذشته را به طور قرضی در بایرن مونیخ سپری کرده بود، اکنون در دو راهی میان بایرن مونیخ و تاتنهام مانده است. بعید به نظر می‌رسد که او که در اینتر بماند چرا که آنتونیو کونته اعتقاد چندانی به او ندارد و در بدو ورودش به اینتر او را به طور قرضی راهی بایرن مونیخ کرده بود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ به دنبال خرید دائمی ایوان پریشیچ است و پیشنهادی 12 میلیون یورویی بابت این بازیکن به اینتر داده بود اما سران اینتر این پیشنهاد را رد کردند. تاتنهام هم به دنبال خرید این بازیکن است و پیشنهاد معاوضه‌ی تانگوی اندومبله با او را داده اما به نظر نمی‌رسد که این پیشنهاد هم به خوبی پیش رفته باشد. به گفته‌ی کالچو مرکاتو، بایرن مونیخ پس از فصل درخشانی که داشت و سه گانه‌ای که برد اکنون می‌خواهد پریشیچ را به طور دائمی به خدمت بگیرد اما در این راه تاتنهام هم رقیب اوست و ژوزه مورینو می‌خواهد این بازیکن را به لیگ برتر انگلیس ببرد.

پیشنهاد اولیه‌ی بایرن مونیخ برای این بازیکن 12 میلیون یورو بود اما توسط سران اینتر رد شد چرا که آن‌ها معتقدند که حداقل قیمت ایوان پریشیچ 15 میلیون یوروست و به پیشنهادات کمتر از این مقدار توجه نمی‌کنند. کالچو مرکاتو همچنین گفته است که تاتنهام هم سعی می‌کند با استفاده از تانگوی اندومبله، علاوه بر پول، این بازیکن را جذب کند چرا که اندومبله به نوعی بازیکن مورد علاقه‌ی آنتونیو کونته به حساب می‌آید و سران تاتنهام می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند.

1470