پیشنهاد 12 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای وینگر اینتر

پیشنهاد 12 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای وینگر اینتر

خبرگزاری فوتبالی - ایوان پریشیچ، ملی پوش کروات اینتر که فصل گذشته را به طور قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد، عملکرد خوبی در این تیم داشت و در سه‌گانه‌ی این تیم نقش مثبتی ایفا کرد. سران بایرن مونیخ و هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن، از عملکرد او رضایت داشتند و می‌خواهند او را به صورت دائمی خریداری کنند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که باشگاه بایرن مونیخ برای خرید ایوان پریشیچ از اینتر پیشنهادی 12 میلیون یورویی به آن‌ها داده است اما سران نراتزوری حداقل 15 میلیون یورو برای این ستاره‌ی کروات می‌خواهند. باواریایی‌ها مصمم هستند که در این تابستان پریشیچ را به طور دائمی به خدمت بگیرند و به گفته‌ی بیلد، کارل هاینز رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، شخصا روی روند مذاکرات نظارت می‌کند.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، مبلغ 12 میلیون یورو پیشنهاد اولیه‌ی بایرن مونیخ برای ایوان پریشیچ است اما اینتر 15 میلیون یورو می‌خواهد بنابراین انتظار می‌رود که این پیشنهاد رد شود اما این پایان مذاکرات برای این بازیکن نخواهد بود چرا که بایرن مصمم است که این بازیکن را به خدمت بگیرد و سران اینتر هم در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، با جدایی این بازیکن مخالفت نخواهند کرد. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن می‌افتد.

1470