پاسخ تاتنهام به پیشنهاد نهایی بایرن مونیخ برای هری کین

پاسخ تاتنهام به پیشنهاد نهایی بایرن مونیخ برای هری کین

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام آخرین پیشنهاد اخیر بایرن مونیخ برای هری کین را رد کرد، پیشنهادی که تیم آلمانی آن را آخرین پیشنهاد خود می‌دانست.

به گزارش فوتبالی، این سومین باری است که تاتنهام پیشنهاد بایرن مونیخ برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه خودش را رد می‌کند. قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا، روز جمعه پیشنهاد سوم و احتمالا نهایی خود برای هری کین را به تاتنهام ارائه داد تا در صورت شکست در این راه به دنبال جذب دیگر گزینه‌های خود برود. 

سران بایرن مونیخ امروز جلسه ای را برگزار کردند که رویکرد نقل و انتقالاتیشان در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و احتمالا طی این جلسه تصمیم نهایی خود را برای اینکه آیا یک پیشنهاد دیگر برای کین ارائه دهند یا خیر را می‌گیرند. آخرین پیشنهاد این تیم که مورد قبول واقع نشد، 85 میلیون پوند بود، اسپرز همچنان برای فروش ستاره خود خواهان 100 میلیون پوند هستند. اینگونه به نظر می‌رسد که بحثی درباره قیمت این انتقال وجود ندارد و بایرن اگر می‌خواهد کین را جذب کند، باید مبلغ درخواستی تاتنهام برای مهاجم 30 ساله خود را بپردازد. تاتنهام با ایستادن بر سر موضع خود، ریسک از دست دادن رایگان هری کین که در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد بود را به جان خریده است. خود کین به نظر تمرکز خود را حفظ کرده است و جدا از همهمه شایعات حول وضعیت او، در بازی دوستانه تیمش مقابل شاختار دونتسک که با پیروزی 5-1 تاتنهام به پایان رسید، 4 بار دروازه حریف را گشود.

2102