سفر مدیران بایرن مونیخ به لندن؛ هری کین چمدان‌هایش را بسته است؟

سفر مدیران بایرن مونیخ به لندن؛ هری کین چمدان‌هایش را بسته است؟

پایگاه خبری فوتبالی – یان کریستین دریسین و مارکو نپه، از مدیران ارشد بایرن مونیخ امروز به لندن سفر کرده اند تا دیداری دوباره با دنیل لوی، مدیر عامل بایرن مونیخ داشته باشند و درباره آینده هری کین با او مذاکره کنند.

به گزارش فوتبالی، پس از دیدار اولیه ای که در ابتدای این ماه بین مدیران بایرن مونیخ و دنیل لوی برگزار شد، بایرن دیدار رو در روی دیگری را با مدیر عامل تاتنهام در هفته گذشته برنامه ریزی کرده بود که در آخرین دقایق به تعوبق افتاد. حالا بایرن مونیخ چند نماینده خود را امروزبه لندن فرستاده است تا برای نهایی کردن انتقال کین که مدت‌هاست به دنبال آن هستند، مذاکرات نهایی را انجام دهند. تا به حال دو پیشنهاد باواریایی‌ها توسط لوی رد شده است، در حالی که او تا به این لحظه، نه قیمت مشخصی برای مهاجم انگلیسی خود تعیین کرده و نه حتی نشانه مثبتی از میل خود برای قبول پیشنهاد مناسب برای فروش کین بروز داده است. 

با ورود کین به سال پایانی قراردادش با تاتنهام، گفته شده است که جو لوییس، مالک اصلی تاتنهام، به این موضوع ورود کرده و به لوی گفته در صورتی که امکان تمدید قرارداد با کین وجود ندارد، او را بفروشد.

انتظار می‌رود که رکورد نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ که متعلق به انتقال 80 میلیون یورویی لوکاس هرناندز از اتلتیکو مادرید در سال 2019 است، برای کین جا به جا شود؛ در حالی که بایرنی‌ها تلاش دارند از نزدیک بودن تاریخ اتمام قرارداد هری کین، حداکثر استفاده را بکنند.

2102