پیام احساسی هری کین به طرفداران تاتنهام پس از ترک این تیم

پیام احساسی هری کین به طرفداران تاتنهام پس از ترک این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – هری کین با انتشار پیامی احساسی در صفحه شخصی اش، دلیل جدایی از تیم دوران کودکی اش در آستانه شروع فصل جدید را توضیح داد و با طرفداران تاتنهام وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی انگلیس، با انتشار ویدیویی در صفحه خود گفت:" سلام به شما، می‌خواستم اولین نفری باشم که به شما، طرفداران تاتنهام، خبر جدایی ام از باشگاه را می‌دهد. قطعا احساسات زیادی در حال حاضر، درون من جریان داره و من از ترک باشگاهی که تقریبا 20 سال از زندگی ام در آن سپری کردم، ناراحتم. من از زمانی که یک پسر بچه 11 ساله بودم تا زمانی که به یک مرد 30 ساله تبدیل شدم، اینجا حضور داشتم و خاطره‌های خاص و عالی زیادی داشته ام که تا همیشه به یاد خواهم آورد. پس می‌خواستم اینگونه از تمام هم تیمی‌هایم در طول این سال‌ها، تمام مربی‌هایم، تمام مدیران و تک تک اعضای باشگاه از کارکنان ساده تا آشپزها و هرکس که اینجا مشغول بوده، تشکر کنم. قطعا من روابط ویژه ای با افراد زیادی داشتم؛ و از همه مهم‌تر از شما طرفداران تاتنهام تشکر می‌کنم، از لحظه اولی که در اینجا کارم را شروع کردم، یکی از خود شما بوده ام و تمام چیزی که در توانم داشتم به اجرا گذاشتم تا شما را سربلند کنم و تا جای ممکن لحظات و خاطرات خاضی را برای شما رقم بزنم. احساس کردم که الان زمان جدایی بود و نمی‌خواستم که با کلی مسئله حل نشده درباره آینده ام وارد فصل جدید شوم. فکر می‌کنم که برای سرمربی جدید و بازیکنان مهم بود که بر روی رساندن تاتنهام به بالای جدول و به دست آوردن جام های مختلف تمرکز کنند. برای آنگه و بچه‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و صادقانه یگویم مانند یک طرفدار بازی‌های تیم را تماشا خواهم کرد و دوست دارم که موفق باشند. این پیامی است برای طرفدارن تاتنهام در سرتاسر دنیا که در طول دوران فوتبالی‌ام مرا حمایت کردند، ما هیچ وقت خاطراتی که با هم داشتیم را فراموش نخواهیم کرد. این به معنای خداحافظی نیست زیرا شما هیچوقت نمی‌توانید از اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد مطمئن باشید، اما یک راه برای ابراز قدردانی از شما بود و به زودی شما را خواهم دید."

هری کین که پس از کش و قوس های فراوان در طول تابستان بالاخره به بایرن مونیخ خواهد پیوست و برای انجام تست‌های پزشکی اش در آلمان حضور دارد، با جدایی از تاتنهام و لیگ انگلیس قید رسیدن به صدر جدول گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس را زد، در حالی که تنها آلن شیرر را بالاتر از خود در این لیست می‌دید اما حالا برای کسب جام، چیزی که در تاتنهام از آن محروم بود، تلاش خواهد کرد.

2102