بند جالبی که تاتنهام در قرارداد بایرن مونیخ با کین قرار خواهد داد

بند جالبی که تاتنهام در قرارداد بایرن مونیخ با کین قرار خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام در جلسه حضوری با مدیران بایرن مونیخ، خواستار قرار دادن یک بند ویژه در قرارداد هری کین شده است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام دو پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ برای انتقال کین را رد کرده بود. به همین خاطر دوشنبه مدیران دو باشگاه با جلسه ای حضوری سعی کردند که اختلافات را حل کنند. مدیر اجرایی و مدیر فنی بایرن مونیخ در این جلسه حضور داشتند. در ابتدا قرار بود که این جلسه هفته گذشته برگزار شود اما برای جلوگیری از طوفان خبری، جلسه یک هفته به تعویق افتاد.

البته بایرن مونیخ و تاتنهام  هنوز برای قیمت نهایی به توافق نرسیده اند.بایرن مونیخ در آخرین پیشنهاد خود، 95 میلیون یورو به علاوه پاداش را پیشنهاد داده در حالی که تاتنهام، 115 میلیون یورو طلب کرده است. 

از سویی گزارشات حاکی از آن است که تاتنهام خواستار اضافه شدن یک بند ویژه به قرارداد کین شده است : بند بازگشت این مهاجم به لیگ انگلیس با مبلغی مشخص.  به نظر می رسد که هری مشکلی با این موضوع ندارد چرا که می تواند پس از درخشش در بایرن مونیخ دوباره به لیگ انگلیس برگردد و برای شکستن رکورد آلن شیرر تلاش کند چرا که فقط 47 گل تا این بازیکن و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس فاصله دارد.

4125