واکنش سرمربی تاتنهام به پیوستن هری کین به بایرن مونیخ

واکنش سرمربی تاتنهام به پیوستن هری کین به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام هاتسپر به اخبار پیوستن هری کین به بایرن مونیخ واکنش نشان داد و ادعا کرد که این باشگاه برای دوران پسا کین نقشه کشیده است.

به گزارش فوتبالی، انتقال هری کین به بایرن مونیخ را باید تمام شده تلقی کنیم. ساعاتی پیش فابریتزیو رومانو اعلام کرد که کاپیتان تاتنهام به پیشنهاد بایرن مونیخ جواب مثبت داده و حالا برای انجام تست های پزشکی به مونیخ رفته است. بایرن مونیخ با پیشنهاد 100 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون پاداش، توانست سرانجام نظر مثبت دنیل لوی را به خودش جلب کند. 

به نقل از سایت گل، تاتنهام در روز یک شنبه از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس، مهمان برنتفورد خواهد بود. پوستکوگلو در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به خروج کاپیتان تیمش گفت: "صادقانه بگویم که چیز زیادی نمی دانم، اما فکر کنم همه چیز تمام شده است و به نظر می آید آنچه در رسانه ها گفته می شود، حقیقت دارد. این انتقال بالاخره تکلیف ما را مشخص کرد و حالا می دانیم که باید بدون هری به راه خود ادامه دهیم. برای خروجش نقشه کشیده بودیم. فهمیدن خروج کین، نیازی به هوش زیادی نداشت و می دانستیم بالاخره چنین اتفاقی می افتد."

4416