بایرن مونیخ بهترین باشگاه برای هری کین است

بایرن مونیخ بهترین باشگاه برای هری کین است

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه‌کر اسطوره انگلیسی باشگاه تاتنهام از هری کین خواست که در همین تابستان، این باشگاه را ترک کند و به بایرن مونیخ بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، آینده هری کین در تاتنهام هنوز نامشخص است. این مهاجم انگلیسی بابت جام نگرفتن در این باشگاه لندنی ناراحت است و می خواهد در تیمی حضور داشته باشد که توانایی رقابت برای فتح عناوین مختلف را داشته باشد. در ماه اخیر، اخبار زیادی مبنی چراغ سبز هری کین به بایرن مونیخ به گوش می رسید و همچنین گزارش شده که کاپیتان تاتنهام یک جلسه با توماس توخل نیز داشته که باعث عصبانیت شدید دنیل لوی شده است. تاکنون 2 پیشنهاد بایرن مونیخ رد شده و حالا باواریایی ها پیشنهاد 100 میلیون پوندی برای این ستاره 30 ساله ارائه داده اند. 

به نقل از سایت گل، گریه لینه کر به The Sun گفت: "فکر می کنم بالاخره هری از تاتنهام برود و باید این کار را انجام دهد. فکر می کنم خودش نیز خواهان چنین چیزی است. زمان مناسبی برای ترک تاتنهام است و حالا بهترین باشگاه به سراغش آمده. مونیخ یک شهر دوست داشتنی و یکی از بهترین باشگاه های فوتبال محسوب می شود. بازی هری کین فقط به گلزنی محدود نمی شود، بلکه پاس گل هایش و رهبری اش نیز به چشم می آید."

4416