گزارش ویژه/ بررسی اتهام سنگین عضو هیات مدیره استقلال به سرمربی تیم ملی و پرسپولیس؛ آقای مومنی مدرک داری؟

گزارش ویژه/ بررسی اتهام سنگین عضو هیات مدیره استقلال به سرمربی تیم ملی و پرسپولیس؛ آقای مومنی مدرک داری؟

پایگاه خبری فوتبالی- صبح امروز در برنامه ورزشگاه شبکه پنج ، محمدمؤمنی عضو هیات مدیره استقلال، ادعای بزرگی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، خبر نزدیک شدن سعید صادقی به پرسپولیس آنقدر به مومنی فشار آورده بود که مومنی روی آنتن زنده اعلام کرد سعید صادقی و کارگزارش خواهان تضمین حضور این بازیکن در تیم ملی در جام جهانی شده اند و گفت باشگاه استقلال چنین قولی را نمی تواند نه به این بازیکن و نه به هیچ بازیکن دیگری بدهد!

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس طبق ادعای برخی رسانه ها با سعید صادقی به توافق رسیده و این بدان معنی تلقی می شود که انگار باشگاه پرسپولیس شروط صادقی را پذیرفته و در صورت صحت ادعای مؤمنی! تضمین حضور این بازیکن در تیم ملی را داده است.

صحبتهای مومنی اتهام سنگینی به باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم ملی وارد کرده است!

در واقع این اتهام مستقیما نوک پیکان را به سمت دراگان اسکوچیچ می کشاند و استقلال کاری او را زیر سؤال می برد و از طرفی هم مدعی دخالت باشگاه پرسپولیس در انتخابات تیم ملی می شود. 

مومنی به کمیته اخلاق احضار شده و باید دید واقعا در این باره مدرکی دارد و عضو هیات مدیره می تواند چنین ادعایی را ثایت کند یا اینکه مومنی در توجیه عقب افتادن استقلال در نقل و انتقالات از پرسپولیس و سایر تیمها و همچنین برای تحت فشار گذاشتن پرسپولیس و تیم ملی و خود سعید صادقی چنین موضوعی را مطرح کرده است.

گزارش از پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی

1470