گزارش ویژه/ وقتی برد پرسپولیس باعث خوشحالی استقلالی‌ها شد!

گزارش ویژه/ وقتی برد پرسپولیس باعث خوشحالی استقلالی‌ها شد!

پایگاه خبری فوتبالی- شکست سپاهان به پرسپولیس، باعث خوشحالی گروهی از هواداران استقلال در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، اینکه استقلالی‌ها از برد پرسپولیس خوشحال شوند، اتفاق فوق‌العاده عجیبی محسوب می‌شود اما با توجه به آنکه حریف امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی، سپاهانی بود که استقلالی‌ها خاطره خوبی از آن ندارند( تیم ژوزه مورایس در هر دو بازی رفت و برگشت توانست شاگردان ساپینتو را شکست دهد و آنها را دبل کند) شکست صدرنشین لیگ برتر به حریف سنتی آبی‌ها، واکنش مثبت برخی از طرفداران استقلال را به دنبال داشته است.

البته که این خوشحالی، با کری‌خوانی هم همراه شده و استقلالی‌ها منتظر دربی در جام حذفی هستند چرا که آبی‌ها خاطره خوبی از تقابل با پرسپولیس در جام حذفی دارند و به دنبال این هستند که در صورت برخورد به این تیم در مرحله بعدی جام حذفی، باز هم بتوانند یحیی گل‌محمدی و تیمش را از جام حذفی کنار بگذارند. استقلال در دو دوره جام حذفی در سالهای اخیر توانسته پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله بعدی برود. 

برخی هواداران استقلال به این نکته اشاره کرده‌اند که تقابل احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی در هر مرحله ای، به مراتب راحت‌تر از دیدار احتمالی استقلال و سپاهان است و از طرف دیگر، تنها تیمی که می‌تواند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد، استقلال است. حالا باید دید استقلال و پرسپولیس، در مرحله بعدی جام حذفی به هم می‌خورند یا در مراحل بعدی این جام شاهد دربی خواهیم بود.

استقلالی‌ها به این نکته هم پرداخته‌اند که شکست سپاهان مقابل پرسپولیس می تواند روی روحیه سپاهان‌ ها هم اثر بگذارد و زردها در لیگ برتر بلغزند تا استقلال بتواند به صدرجدول هم برود. البته این ماجرا برای پرسپولیس هم صدق می‌کند و آنها می‌توانند از لغزش سپاهان استفاده کنند.

1984