پیش‌بازی سپاهان – پرسپولیس/ اوج حساسیت در نقش جهان

پیش‌بازی سپاهان – پرسپولیس/ اوج حساسیت در نقش جهان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار سپاهان و پرسپولیس تحت تاثیر انگیزه سرمربیان دو تیم برای پیروزی در این بازی بسیار حساس برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد جایی که سپاهان امیدوار است بتواند بعد از سالها، پرسپولیس را در خانه شکست داده و ژوزه مورایس در دومین تقابلش با یحیی گل‌محمدی، برنده جدال با او باشد.

آنطرف میدان، یحیی گل‌محمدی که بعد از بازی با هوادار و شکست به این تیم، سوژه نقدهای مختلفی شده بود، امیدوار است با پیروزی مقابل سپاهان، نه تنها یک برد فوق‌العاده مهم را کسب کند بلکه جواب محکمی به آنهایی بدهد که شایعه کرده‌اند سرمربی پرسپولیس در صورت باخت به سپاهان، از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

نکته: بعد از آن دیدار معروف برگزارنشده! سپاهان و پرسپولیس در اصفهان، این اولین مسابقه‌ای است که هواداران دو تیم امکان حضور در ورزشگاه را دارند و تا این لحظه که قرار است طبقه اول ورزشگاه در اختیار تماشاگران دو تیم قرار بگیرد.

نحوه رسیدن تیمها به این مرحله: سپاهان با نتیجه 0-3 سایپا را شکست داد و پرسپولیس هم در ضربات پنالتی از سد ون پارس اصفهان گذشت.

چهارشنبه 3 اسفند

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

سپاهان - پرسپولیس ساعت 15

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدرم، سیدرضا مهدوی

1984