گزارش ویژه/ 1+5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان (ویدیو)

گزارش ویژه/ 1+5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس و استقلال خوزستان، این هفته برای چهاردهمین بار در طول تاریخ لیگ برتر برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، دو تیمی که سابقه قهرمانی در این بازیها را دارند. در 13 رویارویی قبلی دو تیم، گلهای زیادی رد و بدل شده که «فوتبالی» این 1+5 گل را به عنوان برتر انتخاب کرده است.

* محمدرضا مهدوی

  در تساوی یک یک بازی برگشت لیگ چهاردهم، محمدرضا مهدوی به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز و بازی را دقیقه 84 به تساوی کشید. ارسال زهیوی از چپ با اشتباه مدافع پرسپولیس در دفع، توپ را پشت محوطه به مهدوی رساند و او با یک شوت غیرقابل‌مهار، دروازه مکانی را باز کرد.

* رحیم زهیوی

  در تساوی یک یک بازی رفت لیگ شانزدهم، رحیم زهیوی توانست رکورد گل نخوردن‌های بیرانوند را بشکند. او پشت ضربه ایستگاهی اعلام شده ایستاد و توپ را به طرفی فرستاد که دروازه‌بان پرسپولیس حضور دارد ولی بیرانوند نتوانست آن را مهار کند.

* فرشاد احمدزاده

  پرسپولیس با این گل از شکست برابر استقلال خوزستان در بازی رفت لیگ شانزدهم در اهواز فرار کرد. ارسال دیدنی محسن مسلمان درون محوطه جریمه به احمدزاده رسید و او درحالیکه پشت به دروازه بود، توپ را با پشت سرش به گوشه دروازه فرستاد و بازی را مساوی کرد.

گلهای برتر بازیهای پرسپولیس و استقلال خوزستان

* حسن بیت‌سعید

  این گل، معادله تعیین قهرمان لیگ پانزدهم را حل کرد. بیت‌سعید پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد. با یک فریب، مدافع رقیب را از جلویش برداشت و ضربه زیبایش را در چالش مانکن ایمان صادقی به گوشه بالای دروازه فرستاد تا تیمش به گل دوم برسد.

* علی علیپور

  ارسال پاس عمقی برای منشا با خروج دروازه‌بان استقلال خوزستان همراه بود که زودتر به توپ رسید و آن را دفع کرد. توپ پشت محوطه جریمه به علیپور رسید و او درحالیکه دروازه‌بان و 2 مدافع میزبان روی خط دروازه بودند، ضربه‌اش را دقیق و زیبا به تور رساند.

* انتخاب ویژه: چه پاسی!

  گل دوم پرسپولیس در برتری 2 صفر برابر استقلال خوزستان در دور برگشت لیگ پانزدهم را مهدی طارمی وارد دروازه فرناندو ده‌خسوس کرد؛ یک ضربه عالی که استارتش با پاس استثنایی محسن مسلمان خورد؛ پاسی که طارمی را از روی خط وسط زمین، تک به تک کرد.

5390